USTAVA RS-mag. Natalija Sajevec-Plavčak
1.VPRAŠANJE:Kaj je evropski parlament (kje je sedež, kaj je funkcija, kdo ga sestavlja), naštej še preostale evropske institucije, koliko slovenskih poslancev je v Evropskem parlamentu (8), in kako se volijo evropski poslanci?
2.VPRAŠANJE: KAKO SE DELI OBLAST V SLOVENIJI vse podrobno, (Oblast mora slediti zakonodaji USTAVI RS!!!)
3.Vprašanje: Vse o predsedniku RS, kaj je njegova funkcija?
4.Kaj pomeni da je slovenščina uradni jezik in kako je to zapisano v USTAVI RS? kako se to kaže v Evropski uniji (kdaj je bil slovenski jezik priznan kot uradni jezik v Evropski uniji? (z uradnim vstopom SLO v EU), ?
5.HIEARHIJA PRAVNOSTI IN USTAVNOSTI V RS-vse mora biti v skladu z USTAVO RS, zakoni in predpisi in kakšen je postopek.
6.KAKO JE Svoboda gibanja OPREDELJENA V USTAVI RS? primer
OŠ ZAKONODAJA: mag. Polona Šurca Gerdina
1.VPRAŠANJE: NAŠTEJ VSE NORMATIVE za število učencev pri UČENJU ŠPORTA, (smučanje, plavanje, kolesarski izlet, učenje za kolesarski izpit, pohodništvo, visokogorje... KDAJ SE DELIJO SKUPINE-PRIMER, PODALJAŠNO BIVANJE. jutranje varstvo, Kaj se zgodi da je v enenm oddelku samo 20 otrok, kako se delijo otroci
2.VPRAŠANJE:VSE O OBVEZNIH IN NEOBVEZNIH IZBIRNI PREDMETIH? Naštej predmete in kakšen je tam normativ za oblikovanje učnih skupin?
3.VPRAŠANJE: VSE O ŠOLSKEM KOLEDARJU (Kdo ga izda in potrdi (minister za šolstvo) kaj je vsebina, in kje zapisan v OŠ, NE POZABITE NA KULTURNE DOGODKE, KOLIKO JIH JE IN KATERI SO OBVEZNI..)
4.VPRAŠANJE: KAKO BI OCENJEVALI PRI ŠPORTA, kako bi opredelili kriterje ocenjevanja-primer, kaj je razlika med preverjanjem in ocenjevanjem, KAKO BI ZAGOVOTOVILI VARNO IN VZPODBUDNO UČNO OKOLJE pri uri in pri ocenjevanju? (glej priponko + 2.zakon ZOFVI) TO je vprašanje od mag.Mateje Kozlevčar, ki sem ga pozabil navesti pri prvi objavi.
Osebno mnenje: Iščejo znanje, takoj vidijo, če si odločen in si zaupaš v to kaj govoriš, moraš biti pripravljen, da razumeš, kaj govoriš, če kako malo mimo rečeš obrnejo na humor. To je bila moja izkušnja pri drugem opravljanju izpita. Komisija je bila zelo pozitivna.
In pohvala za obstoj foruma mladi učitelj, ki mi je bil v veliko pomoč pri učenju in poglabljanju svojega znanja. Hvala za ljudi, ki skrbijo za ta forum.
Srečno in pogumno na izpitu.
1.VPRAŠANJE:Kaj je evropski parlament (kje je sedež, kaj je funkcija, kdo ga sestavlja), naštej še preostale evropske institucije, koliko slovenskih poslancev je v Evropskem parlamentu (8), in kako se volijo evropski poslanci?
2.VPRAŠANJE: KAKO SE DELI OBLAST V SLOVENIJI vse podrobno, (Oblast mora slediti zakonodaji USTAVI RS!!!)
3.Vprašanje: Vse o predsedniku RS, kaj je njegova funkcija?
4.Kaj pomeni da je slovenščina uradni jezik in kako je to zapisano v USTAVI RS? kako se to kaže v Evropski uniji (kdaj je bil slovenski jezik priznan kot uradni jezik v Evropski uniji? (z uradnim vstopom SLO v EU), ?
5.HIEARHIJA PRAVNOSTI IN USTAVNOSTI V RS-vse mora biti v skladu z USTAVO RS, zakoni in predpisi in kakšen je postopek.
6.KAKO JE Svoboda gibanja OPREDELJENA V USTAVI RS? primer
OŠ ZAKONODAJA: mag. Polona Šurca Gerdina
1.VPRAŠANJE: NAŠTEJ VSE NORMATIVE za število učencev pri UČENJU ŠPORTA, (smučanje, plavanje, kolesarski izlet, učenje za kolesarski izpit, pohodništvo, visokogorje... KDAJ SE DELIJO SKUPINE-PRIMER, PODALJAŠNO BIVANJE. jutranje varstvo, Kaj se zgodi da je v enenm oddelku samo 20 otrok, kako se delijo otroci
2.VPRAŠANJE:VSE O OBVEZNIH IN NEOBVEZNIH IZBIRNI PREDMETIH? Naštej predmete in kakšen je tam normativ za oblikovanje učnih skupin?
3.VPRAŠANJE: VSE O ŠOLSKEM KOLEDARJU (Kdo ga izda in potrdi (minister za šolstvo) kaj je vsebina, in kje zapisan v OŠ, NE POZABITE NA KULTURNE DOGODKE, KOLIKO JIH JE IN KATERI SO OBVEZNI..)
4.VPRAŠANJE: KAKO BI OCENJEVALI PRI ŠPORTA, kako bi opredelili kriterje ocenjevanja-primer, kaj je razlika med preverjanjem in ocenjevanjem, KAKO BI ZAGOVOTOVILI VARNO IN VZPODBUDNO UČNO OKOLJE pri uri in pri ocenjevanju? (glej priponko + 2.zakon ZOFVI) TO je vprašanje od mag.Mateje Kozlevčar, ki sem ga pozabil navesti pri prvi objavi.
Osebno mnenje: Iščejo znanje, takoj vidijo, če si odločen in si zaupaš v to kaj govoriš, moraš biti pripravljen, da razumeš, kaj govoriš, če kako malo mimo rečeš obrnejo na humor. To je bila moja izkušnja pri drugem opravljanju izpita. Komisija je bila zelo pozitivna.
In pohvala za obstoj foruma mladi učitelj, ki mi je bil v veliko pomoč pri učenju in poglabljanju svojega znanja. Hvala za ljudi, ki skrbijo za ta forum.
Srečno in pogumno na izpitu.