- Prispevki
- 76
- Naziv
- profesorica angleščine in slovenščine
- Zavod
- OŠ Šturje Ajdovščina
- Področje
-
- Osnovna šola
- Gimnazija
Spet jaz. Označila sem si še nekaj reči, ki jih ne razumem popolnoma. Če ima kdo kakšno idejo, se priporočam. 
1) • pozna možnost organiziranega dela z učenci z namenom, da se jim zagotovi varnost ali nemoten pouk.
50. člen (obiskovanje pouka) Učenec ima pravico obiskovati pouk oziroma se udeleževati drugih dejavnosti, ki jih organizira šola. Učencu šola lahko občasno zagotovi doseganje ciljev izobraževanja tudi v drugih oblikah organiziranega dela z učenci z namenom, da se učencem zagotovi varnost ali nemoten pouk.
Kakšne nevarnosti tu grozijo učencem? Ne predstavljam si čisto, v kakšnih primerih in kako (v kakšnih oblikah) šola organizira pouk. Kakšni so morebitni razlogi za to?
2) • zna razložiti, kako učenci sodelujejo pri načrtovanju preverjanja in ocenjevanja znanja.
62. člen (obveščenost o oceni) Učitelj omogoči učencu sodelovanje pri načrtovanju preverjanja in ocenjevanja znanja. (datumi, oblike?) Učenec mora biti seznanjen z oceno.
Kako učenci sodelujejo? Je mišljeno to, da se z učiteljem dogovarjajo npr. kdaj bi pisali test?
3) Uporaba obrazcev • utemelji, zakaj je uporaba obrazcev, ki jih predpiše minister, možna le vzgojno-izobraževalnim zavodom, ki izvajajo program osnovne šole.
20. člen (uporaba obrazcev) Obrazce, ki jih predpiše minister, lahko uporabljajo samo vzgojno-izobraževalni zavodi, ki so na ministrstvu, pristojnem za izobraževanje, vpisani v razvid izvajalcev javnoveljavnih programov osnovnošolskega izobraževanja.
Kako naj to utemeljim?
Našla sem člen, ki to določa, utemeljiti pa ne bi znala.
Hvala za pomoč.
1) • pozna možnost organiziranega dela z učenci z namenom, da se jim zagotovi varnost ali nemoten pouk.
50. člen (obiskovanje pouka) Učenec ima pravico obiskovati pouk oziroma se udeleževati drugih dejavnosti, ki jih organizira šola. Učencu šola lahko občasno zagotovi doseganje ciljev izobraževanja tudi v drugih oblikah organiziranega dela z učenci z namenom, da se učencem zagotovi varnost ali nemoten pouk.
Kakšne nevarnosti tu grozijo učencem? Ne predstavljam si čisto, v kakšnih primerih in kako (v kakšnih oblikah) šola organizira pouk. Kakšni so morebitni razlogi za to?
2) • zna razložiti, kako učenci sodelujejo pri načrtovanju preverjanja in ocenjevanja znanja.
62. člen (obveščenost o oceni) Učitelj omogoči učencu sodelovanje pri načrtovanju preverjanja in ocenjevanja znanja. (datumi, oblike?) Učenec mora biti seznanjen z oceno.
Kako učenci sodelujejo? Je mišljeno to, da se z učiteljem dogovarjajo npr. kdaj bi pisali test?
3) Uporaba obrazcev • utemelji, zakaj je uporaba obrazcev, ki jih predpiše minister, možna le vzgojno-izobraževalnim zavodom, ki izvajajo program osnovne šole.
20. člen (uporaba obrazcev) Obrazce, ki jih predpiše minister, lahko uporabljajo samo vzgojno-izobraževalni zavodi, ki so na ministrstvu, pristojnem za izobraževanje, vpisani v razvid izvajalcev javnoveljavnih programov osnovnošolskega izobraževanja.
Kako naj to utemeljim?
Hvala za pomoč.