Otroci preživijo vedno več časa na spletu, saj je slednji kot vir informacij in zabave nadomestil televizijo. Enako velja tudi za oglaševalce, za katere je splet postal glavni kanal marketinga, slednjemu pa so izpostavljeni tudi mladostniki. Da bi bolje razumeli vplive oglaševanja na otroke v Evropi, je Evropska komisija financirala raziskavo, ki je ugotavljala značilnosti in pogostost spletnega oglaševanja, vpliv slednjega na vedenje otrok in regulacijo med državami članicami.
Otroci preživijo vedno več časa na spletu, saj je ta kot vir informacij in zabave nadomestil televizijo. Enako velja tudi za oglaševalce, za katere je splet postal glavni kanal marketinga, slednjemu pa so izpostavljeni tudi mladostniki.
preberi več
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Safe.si, safe.si
Otroci preživijo vedno več časa na spletu, saj je ta kot vir informacij in zabave nadomestil televizijo. Enako velja tudi za oglaševalce, za katere je splet postal glavni kanal marketinga, slednjemu pa so izpostavljeni tudi mladostniki.
preberi več
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Safe.si, safe.si