Eurydice Slovenija Vklopiti, ne vklopiti; to je tu vprašanje

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Vklopiti, ne vklopiti; to je tu vprašanje

Vklopiti, ne vklopiti: to je tu vprašanje. Je bolj plemenito, da mobilnik ždi v globokem žepu, skrit pred možnostjo zlorabe ali z lučjo svetlo smelo stopaš v morje znanja in zapluješ v nove zarje.

Septembrska #raziskovalnica obravnava rabo mobilnih naprav pri pouku. Nekatere šole so se odločile za omejevanje njihove rabe, nekatere spodbujajo njihovo rabo pri pouku. Tudi učitelji imajo različna mnenja: nekateri utemeljujejo rabo mobilnika zaradi narave predmeta, nekateri se ne strinjajo s preveliko virtualizacijo pouka, tretji pravijo, da šola uči za življenje, mobilne naprave in sočasna vključenost v svetovno omrežje pa postajajo tako nujna življenjska sredstva kot so zrak, voda in hrana.

Zato #raziskovalnica sprašuje, vi pa boste s tviti odgovorili, pojasnili svoja stališča, nanizali prednosti in slabosti tudi pri pouku vklopljenega in uporabljanega mobilnika. Preberite si več v raziskovalničinem besedilu. Tokratna #raziskovalnica je tesno vezana na Siriktov temoPrižgimo mobilne telefone!”, ki bo v parlamentarni obliki potekala ves september in prvi teden oktobra. #raziskovalnica ponuja tudi strokovna gradiva, ki bodo pomagala pri odločanju. Lahko jih preberete in tvitnete po premisleku. Lahko pa tvitnete takoj, saj ste o tej dilemi verjetno že razmišljali. Prosimo, če tvit opremite z #mobiluč, da ga bomo lahko upoštevali pri oblikovanju končnega mnenja.

Vir: ZRSŠ, 5. 9. 2016

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

Zadnji prispevki

Na vrhu