UNESCO v svojem poročilu maja 2024 opozarja, da čeprav digitalne tehnologije lahko izboljšajo poučevanje in učenje, prinašajo s seboj tudi tveganja, kot so vdor v zasebnost uporabnikov, odvračanje od učenja in spletno nasilje. Poročilo z naslovom “Tehnologija po njenih pogojih” (angl. Technology on her terms) osvetljuje, kako družbena omrežja krepijo spolne stereotipe, kar negativno vpliva na dobro počutje, učenje in izbiro kariere pri dekletih.
Vir in več informacij: MIPI, 30. 5. 2024 in UNESCO, 25. 4. 2024
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Vir in več informacij: MIPI, 30. 5. 2024 in UNESCO, 25. 4. 2024
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.