SIO Ujeti pravo razmerje med zabavnim, kritičnim in učnim branjem

  • Ustvarjalec teme SIO
  • Začetni datum
  • Odgovori 0
  • Ogledi 546

Trenutno berete:
SIO Ujeti pravo razmerje med zabavnim, kritičnim in učnim branjem

V Ljubljani se je 6. junija s srečanjem sodelujočih šol zaključila dveletna razvojna naloga Bralna pismenost. V njej so učitelji desetih osnovnih šol razvijali načine pouka, s katerimi bi učence usposobili, da bi več brali, prebrano razumeli in se z branjem učili. Ključno breme uspešnosti naloge je slonelo na učiteljih, vključenih v šolske time. Ti so oblikovali dejavnosti na šolski ravni; na nekaterih šolah je šlo za vsešolsko nalogo, na nekaterih je bil vključen manjši del učencev.

Zavod RS za šolstvo je pripravil 8 popoldanskih štiriurnih skupnih srečanj, ki so imela uvodno predavanje in tri delavnice. Svoje izkušnje na srečanjih so predstavile tudi šole. Na zaključnem se je pokazalo, da so mnoge dobre in preverjene izkušnje našle prostor tudi v drugih šolah. Nekatere izkušnje so bile povezane s sprotnim preverjanjem in kratkimi nalogami, nekatere so imele značaj celoletne obsežne dejavnosti, vpete v širši prostor, in so vključevale starše in izvenšolske goste.

Zavodovi svetovalci so učitelje opirali z obiski na šolah. V spletni učilnici, ki je nastajala in se polnila, so šole in pedagoški svetovalci objavili obilo zanimivih rešitev in tudi kratkih praktičnih namigov, kako izboljšati in okrepiti branje kot osnovno učno dejavnost. Zaključno srečanje je bilo tvitno beleženo s ključnikom #bralnapismenost.

Povzeto po www.zrss.si


Brigita Rupar, predstojnica OE Ljubljana, je povzela dveletno delo v razvojni nalogi.

Člani šolskih timov so za predstavitev svojih dejavnosti v projektu izdelali kolaže.

Branje mora biti podprto z dobro vsebino.

Bogato dveletno delo in zanimivo potovanje.

Po branju smo se sprehajali kot svobodne ptice.

Vprašanj in zadreg je bilo veliko. Precej tudi ustreznih odgovorov in rešitev.

Šolski tim je imel dve motivaciji: notranjo spoznavno in zunanjo čokoladno.

Ne vemo še vsega, a napredujemo. In še bomo.

Od količinske zmede smo se vzpeli do urejenega razumevanja.

Kons kot simbol gradnje znanja in učenja.

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu