Zadnje dni smo priča velikemu triumfu zagovornikov javnega razvrščanja srednjih šol na osnovi dosežkov dijakov in dijakinj na maturi in osnovnih šol na osnovi dosežkov na nacionalnih preverjanjih znanja.
V množičnih medijih, tudi v Dnevniku, smo lahko slišali oziroma prebrali izjave, ki problematizirajo kriterije hierarhičnega razvrščanja in opozarjajo na napačne interpretacije zakonodaje, pa tudi opozorilo D. Zupanca, da gre pri javnem objavljanju teh razvrstitev za tipično neoliberalno potezo – prav to je izhodišče mojega odgovora na evforijo, ki je zavladala ob odločitvi pristojnih organov o javni dostopnosti rezultatov mature.
Piše: Metka Mencin Čeplak
Več na http://www.dnevnik.si/mnenja/pisma-bralcev/spregledane-pasti-javnega-razvrscanja-sol
V množičnih medijih, tudi v Dnevniku, smo lahko slišali oziroma prebrali izjave, ki problematizirajo kriterije hierarhičnega razvrščanja in opozarjajo na napačne interpretacije zakonodaje, pa tudi opozorilo D. Zupanca, da gre pri javnem objavljanju teh razvrstitev za tipično neoliberalno potezo – prav to je izhodišče mojega odgovora na evforijo, ki je zavladala ob odločitvi pristojnih organov o javni dostopnosti rezultatov mature.
Piše: Metka Mencin Čeplak
Več na http://www.dnevnik.si/mnenja/pisma-bralcev/spregledane-pasti-javnega-razvrscanja-sol