Tekmovalnost v šolah in med njimi, neizprosen boj učencev za ocene in najrazličnejša priznanja, zaradi katerega v imenu boljše prihodnosti izgubljajo svojo otroško sedanjost in svoje ustvarjalne potenciale, so zlo, ki uničuje sodobno, izključno na kompetitivnosti, na trgu temelječo družbo!
Prav ta tekmovalnost je osrednji predmet kritike dokumentarnega filma Abeceda režiserja in scenarista Erwina Wagenhoferja, ki ga v teh dneh še vedno vrtijo v ljubljanskem Kinodvoru in ki je gledalce, tako starše kot šolnike, že prisilil v preizpraševanje praks in vrednot sodobne šole. Ker je Wagenhoferjeva kritika uperjena v šole od Pekinga do Londona, seveda vključuje tudi slovenski šolski sistem, zato smo med njegovimi snovalci, nadzorniki in sopotniki preverili, kakšne izkušnje imajo z njim. Nagovorili smo jih tudi, naj povedo, kaj bi se moralo spremeniti, da šola ne bi krnila ustvarjalnih potencialov.
Piše: Petra Mlakar
Več na http://www.dnevnik.si/objektiv/v-objektivu/sola-ubija-kreativnost-da-ali-ne
Prav ta tekmovalnost je osrednji predmet kritike dokumentarnega filma Abeceda režiserja in scenarista Erwina Wagenhoferja, ki ga v teh dneh še vedno vrtijo v ljubljanskem Kinodvoru in ki je gledalce, tako starše kot šolnike, že prisilil v preizpraševanje praks in vrednot sodobne šole. Ker je Wagenhoferjeva kritika uperjena v šole od Pekinga do Londona, seveda vključuje tudi slovenski šolski sistem, zato smo med njegovimi snovalci, nadzorniki in sopotniki preverili, kakšne izkušnje imajo z njim. Nagovorili smo jih tudi, naj povedo, kaj bi se moralo spremeniti, da šola ne bi krnila ustvarjalnih potencialov.
Piše: Petra Mlakar
Več na http://www.dnevnik.si/objektiv/v-objektivu/sola-ubija-kreativnost-da-ali-ne