Nazadnje uredil moderator:
Vsi otroci, tudi priseljeni, imajo pravico do šolanja. Negotovo pa je, kako jih vključiti v šolo. Na ministrstvu za izobraževanje priporočajo dvostopenjski model vključevanja. Razvili so ga v OŠ Koper s sodelovanjem z drugimi. »Vedno moramo imeti pred očmi, da so to otroci,« pravita ravnatelja Anton Baloh iz OŠ Koper in Goran Popović iz ljubljanske OŠ Livada, ki imata veliko izkušenj z vključevanjem priseljencev. »Ko jih pogledaš, vidiš čisto normalne odnose, otroško radovednost, spontanost. Starejši si težko predstavljamo, kako zlahka otroci vzpostavijo stike,« pravi Baloh. »Razlike so v glavah odraslih,« dodaja Popović. Na obeh šolah že vrsto let vključujejo priseljence, zadnje čase tudi prosilce za azil in otroke brez spremstva. Vključevanje je na OŠ Koper razdeljeno na dva dela, na uvajalnico, ko se otrok spoznava s šolskim okoljem ...
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Delo, www.delo.si
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Delo, www.delo.si