Društvo Humanitas je v okviru projekta Globalni izzivi – Globalni predmeti opravilo raziskavo o vključevanju globalnega učenja v predmetno poučevanje.
Preko raziskave z učiteljicami in učitelji osnovnih in srednjih šol so želeli ugotoviti, kakšna je njihova usposobljenost ter kakšne so njihove potrebe pri vključevanju pristopa globalnega učenja v poučevanje, še posebej v zvezi z naslavljanjem bolj občutljivih tem globalnega učenja ter poznavanjem Ciljev trajnostnega razvoja.
Vir: Humanitas, 19. 11. 2019 in CNVOS, 25. 11. 2019
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Preko raziskave z učiteljicami in učitelji osnovnih in srednjih šol so želeli ugotoviti, kakšna je njihova usposobljenost ter kakšne so njihove potrebe pri vključevanju pristopa globalnega učenja v poučevanje, še posebej v zvezi z naslavljanjem bolj občutljivih tem globalnega učenja ter poznavanjem Ciljev trajnostnega razvoja.
Vir: Humanitas, 19. 11. 2019 in CNVOS, 25. 11. 2019
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.