RAVLIJA - izpraševalka (ustava, izpitna vprašanja)

Prispevki
3
1. Kaj je ustava (najvisji pravni akt) kaj to pomeni in poglavja v ustavi
2. Katere vrste pravic so zapisane v ustavi? Kaj je zapisano o otrokovih pravicah? Navezi se na pravico glede izobrazevanja?
3. Kdo ima oblast v drzavi in kako to izvrsuje?

Zelo prijazna, veliko stvari pove sama ti jo samo dopolnjujes, res prijetna izkusnja
 
Prispevki
7
1. Postopek za spremembo ustave. Razloži tudi, kolikšna večina je potrebna, kdo (v številkah) lahko to predlaga itd. Ali se je to v praksi že kdaj zgodilo? Kje v ustavi se to vidi?
2. Katere pravice imamo državljani držav, ki so včlanjene v Evropsko unijo? Kam lahko potujemo in kam ne? Katere države niso v EU? Izobraževanje v EU.
3. Katere človekove pravice lahko omejimo? V katerih primerih se lahko omejijo? En primer podrobneje opiši.
 
Prispevki
3
Otrokove pravice (neposredna uporaba v RS, temeljne otrokove pravice- razlaga)

Državni zbor (pristojnosti-razlaga)

Omejitev človekovih pravic (opiši en primer).

Prijazna gospa, tudi pomaga. 😁
 
Prispevki
4
1. Sodstvo (Načelo nezdružljivosti - pojasni; mandat; kdo voli sodnike?)
2. V katerih primerih lahko omejimo pravice? PODROBNO.
3. Kaj zajema svoboda gibanja?
 
Prispevki
6
1. Zakonodajni referendum in pri katerih zakonih ga ni dopustno razpisati.
2. Opiši nedotakljivost stanovanja.
3. Konvencija o otrokovih pravicah (kaj je, katero je osnovno vodilo, ali se izvaja neposredno ali posredno).

Je pa gospa zelo prijazna, pomaga in tudi sama kaj doda :)
 
Prispevki
7
Naziv
diplomiran profesor športne vzgoje
Področje
Osnovna šola
Pristojnosti DZ
Katere pravice lahko omejimo in za koliko časa?
Opisi eno pravico iz zasebnosti
 
Prispevki
2
Opravljala kot član svetovalne službe v vrtcu.

1. Otrokove pravice- Svoboda vesti (npr. ali muslimanka lahko pride z ruto v odnovno šolo?)
2. Zakonodajni referendum. Kdaj sprejet in kdaj ne (vse s številkami)
3. Narodne manjšine- kakšne pravice imajo? O čem predstavnik narodnih manjšin odloča? Razlika med italijansko narodno skupnostjo na obali in v Lendavi (predvsem o tem kakšen jezik je v šolah).

Vse je spraševala zelo podrobno. Te je tudi dopolnjevala.

Srečno
 
Prispevki
3
Prvo vprašanje je bilo kaj pomeni termin zakonodajnost in kaj ustavnost.

Nato je povedala, da je v ustavi zapisanih veliko človekovih pravic in svoboščin in me vprašala v katerih primerih jih lahko kratimo. Postavila mi je podvprašanje katerih človekovih pravic, pa se tudi v tem primeru ne sme kršiti in naj jih nekaj naštejem.

Zadnje vprašanje se je nanašalo na zakonodajni referendum. Kaj je to, kdaj in kako poteka, kdaj je veljaven. Povedati sem morala tudi v številkah (koliko volivcev, koliko procentov "za" na referendumu, da je veljaven, kdaj je referendum veljaven). Zadnje podvprašanje pa je bilo o čem ni mogoče razpisati referenduma?

Gospa je prijazna in postavlja podvprašanja, ki ti pomagajo in te dopolnjuje.
 
Prispevki
9
27. 5.
1. Trenutno stanje v državi. Kaksno je, katere pravice so nam omejene (prepoved gibanja in prepoved zbiranja)? To je bil bolj pogovor.
2. Kdo ima oblast v državi?
3. Pristojnosti DZ.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Na vrhu