Na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport pripravljajo nov strateški dokument za vzgojo in izobraževanje – t. i. Bele knjige, saj se dosedanjemu izteka veljavnost. V sklopu teh priprav bodo organizirali širše javne razprave, območne posvete in obenem oblikovali različne delovne skupine, ki bodo prispevali k vsebini razprav in oblikovanju izhodišč o ureditvi vzgoje in izobraževanja v prihodnjih letih.
Prva širša javna razprava o prihodnosti področja vzgoje in izobraževanja je bila 29. marca 2019 v Ljubljani. V uvodu je Jernej Pikalo, minister za izobraževanje, znanost in šport, predstavil cilje razprave. Pogled je usmeril 15 let naprej in se vprašal, kakšno znanje bodo potrebovali državljani, ki se danes šele vpisujejo v šolo. Zavzel se je, da bi morala šola izenačevati razlike v znanju, ki izhajajo iz socialnih razlik; poudaril je pomembnost ekvitija v slovenski šoli.
Navzočih je bilo 250 udeležencev, ki so v treh minutah naštevali najbolj pereče probleme in zanimive predloge: birokratizacija šolstva, uvedbo državljanske vzgoje v srednje šole, multikulturno in medijsko vzgojo, utrditev položaja avtonomnega učitelja…. Posebno pozornost in odobravanje so poželi predlogi za takojšnjo prevetritev NPZ-ja, beleženja učiteljevega delovnega časa, trditev, da so učni načrti preobsežni in faktografski, pripravništva za mlade učitelje, ocenjevanja, zgodnjega učenja, usmerjanja otrok s posebnimi potrebami.
Predloge za izboljšanje šolstva še vedno lahko pošiljate na [email protected] ali tvitnete s ključnikom #NajŠola
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Prva širša javna razprava o prihodnosti področja vzgoje in izobraževanja je bila 29. marca 2019 v Ljubljani. V uvodu je Jernej Pikalo, minister za izobraževanje, znanost in šport, predstavil cilje razprave. Pogled je usmeril 15 let naprej in se vprašal, kakšno znanje bodo potrebovali državljani, ki se danes šele vpisujejo v šolo. Zavzel se je, da bi morala šola izenačevati razlike v znanju, ki izhajajo iz socialnih razlik; poudaril je pomembnost ekvitija v slovenski šoli.
Navzočih je bilo 250 udeležencev, ki so v treh minutah naštevali najbolj pereče probleme in zanimive predloge: birokratizacija šolstva, uvedbo državljanske vzgoje v srednje šole, multikulturno in medijsko vzgojo, utrditev položaja avtonomnega učitelja…. Posebno pozornost in odobravanje so poželi predlogi za takojšnjo prevetritev NPZ-ja, beleženja učiteljevega delovnega časa, trditev, da so učni načrti preobsežni in faktografski, pripravništva za mlade učitelje, ocenjevanja, zgodnjega učenja, usmerjanja otrok s posebnimi potrebami.
Predloge za izboljšanje šolstva še vedno lahko pošiljate na [email protected] ali tvitnete s ključnikom #NajŠola
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.