http://www.eurydice.si/publikacije/Equity-in-School-Education-in-Europe.pdfPoročilo Pravičnost v doterciarnem izobraževanju v Evropi (Equity in School Education in Europe, .pdf) vsebuje pregled izobraževalnih struktur in politik, ki vplivajo na pravičnost v doterciarnem izobraževanju. Te značilnosti na sistemski ravni povezuje z uspešnostjo otrok v mednarodnih anketah o ocenjevanju učencev in dijakov (PISA, PIRLS in TIMSS).
Glede na 42 evropskih izobraževalnih sistemov poročilo opredeljuje, katere politike in strukture so povezane z višjo stopnjo pravičnosti pri učenčevih dosežkih. Poročilo preučuje naslednje značilnosti izobraževalnega sistema: sodelovanje v predšolski vzgoji in varstvu, financiranje šol, diferenciacija in vrste šol, izbira šole, sprejemne politike, sistemi sledenja, ponavljanje razredov, šolska avtonomija, šolska odgovornost, podpora za prikrajšane šole, podpora za učence z nizkim dosežkom in možnost učenja.
Izid poročila: 19. 10. 2020, Eurydice EACEA
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Glede na 42 evropskih izobraževalnih sistemov poročilo opredeljuje, katere politike in strukture so povezane z višjo stopnjo pravičnosti pri učenčevih dosežkih. Poročilo preučuje naslednje značilnosti izobraževalnega sistema: sodelovanje v predšolski vzgoji in varstvu, financiranje šol, diferenciacija in vrste šol, izbira šole, sprejemne politike, sistemi sledenja, ponavljanje razredov, šolska avtonomija, šolska odgovornost, podpora za prikrajšane šole, podpora za učence z nizkim dosežkom in možnost učenja.
Izid poročila: 19. 10. 2020, Eurydice EACEA
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.