Interesna skupina za vseživljenjsko učenje je objavila poročilo o svojem tretjem srečanju, na katerem so razpravljali o osebnostnem razvoju in dobrem počutju pri učenju (.pdf).
Na srečanju (organizirano s strani EAEA in Platforme za vseživljenjsko učenje) je potekala izmenjava idej o dobrem počutju, ki je nujen del formalnega učenja, o vseživljenjskem učenju kot drugi priložnosti za osebnosti razvoj ter o oceni trenutnega stanja, ki je ključna za izboljšavo okvirov in postavljenih ciljev.
Udeleženci so razpravljali tudi o pomenu strokovnega, medsebojnega učenja in sodelovanja ter o izmenjavi različnih akterjev pri izobraževanju. Vsi udeleženci razprave so se strinjali, da le celostni pristop k izobraževanju podpira osebnostni razvoj, ki je ključen na poti do uspeha pri izobraževanju. Vendar se kljub zavedanju tega, pojavljajo ovire, postavljene tako s strani vzgojiteljev, staršev, institucij kot s strani učencev samih.
Vir: ACS, 13. 4. 2016
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
Na srečanju (organizirano s strani EAEA in Platforme za vseživljenjsko učenje) je potekala izmenjava idej o dobrem počutju, ki je nujen del formalnega učenja, o vseživljenjskem učenju kot drugi priložnosti za osebnosti razvoj ter o oceni trenutnega stanja, ki je ključna za izboljšavo okvirov in postavljenih ciljev.
Udeleženci so razpravljali tudi o pomenu strokovnega, medsebojnega učenja in sodelovanja ter o izmenjavi različnih akterjev pri izobraževanju. Vsi udeleženci razprave so se strinjali, da le celostni pristop k izobraževanju podpira osebnostni razvoj, ki je ključen na poti do uspeha pri izobraževanju. Vendar se kljub zavedanju tega, pojavljajo ovire, postavljene tako s strani vzgojiteljev, staršev, institucij kot s strani učencev samih.
Vir: ACS, 13. 4. 2016
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si