Pomoč pri vprašanjih

Trenutno berete:
Pomoč pri vprašanjih

Pridružen
9. mar 2015
Prispevki
12
Naziv
prof. ang. jezika
Zavod
Montessori Inštitut, zavod
Področje
  1. Osnovna šola
Hojla,

lepo prosim za pomoč. Nisem prepričana o odgovorih na vprašanja:
- Kdo lahko dela v OŠ in kdo ne? (So to tista določila o izobrazbi ljudi, ki so lahko strokovni delavci ali mišljeno kaj drugega, kaj mislite?
- Kaj naredimo, če se starši ne odzovejo, ko jih pozovemo, da opravičijo izostanek otroka? (Med zbranimi vprašanji za tega izpraševlaca je sicer ponujen odgovor - da se pritožimo na inšpektorat, ampak tega ne najdem med pravilnik/zakoni)

Hvala 100x :).
 

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Za prvo vprašanje bo tvoj odgovor kar pravi - za drugega pa ne vem, ker še nisem tam. :)
 
prosim za pomoč!

1. Direktor, kolegij - kdaj je kdo?
2.zakaj je jutranje varstvo samo za učence prvega razreda?
3. Ali se opravljajo predmetni in popravni izpiti 10 dni po zaključku in 10 dni pred začetkom novega leta, ali so kakšne spremembe?
4.Zunanja in fleksibilna diferenciacija - to še obstaja?
5. Za koliko časa se lahko učencu podaljša status če ne konča Oš - 2 ali 3 leta?
6. koliko ocen mora imeti učenec v ocenjevalnem obdobju, koliko ustnih in koliko pisnih?
7. ali še velja, da učenci 10 dni pred konferenco ne smejo pisati za oceno?
8. ali je res, da splošnega učnega uspeha ob koncu šolskega leta ni več?


Hvala,kdorkoli bo že odgovoril!
 
8. res je
7. še
6. odvisno od števila ur na teden - jaz sicer vem le za letno (1 uta tedensko - 3 letne ocene, 2 uri tedensko - 4 letne ocene, 3 ure tedensko - 6 ocen letno)
5. 2 leti
4. je še - notranja od 1. do 9. razreda, zunanja 8. in 9. razred, fleksibilna 4.--7. razred.
3. tako je, ni sprememb
2. JV je razširjen program, MIZŠ financira samo 1. razred
1. kadar VIZ oblikuje organizacijsko enoto, opravlja poslovodno funkcijo direktor (sicer je ravnatelj poslovodni&pedagoški organ). Kolegij se oblikuje v VIZ, ki ima organizacijsko enoto, direktorja in ravnatelja torej, skrbi za vodenje in koordinacijo dela in poslovanja. Kolegij vodi direktor.
 
Prosim za pomoč:
1. Status učenca- kakšna pogodba se podpiše? Kdo jo podpiše?
2 Šolski koledar - Kako je s posebnimi dnevi, ko želi šola kakšen dan zamenjati? Koga mora obvestiti? Koliko je takšnih dni?
3. Spada šola v naravi med obvezni ali razširjen program?
4. Manjše učne skupine? Kako je po razredih?Kako v skupini? Predmeti?

Hvala že v naprej
 
Prosim še za DOD, DOP, ISP, DSP (koliko ur tedensko, kdo izvaja)
Razlika med ISP in DSP?
 
Spadajo učenci z učnimi težavami in nadarjeni med učence s PP?
 
Učenci z učnimi težavami spadajo med učence s posebnimi potrebami, nadarjeni pa (mislim da) ne :)
 
Jaz pa mislim, da nobeni od teh dveh ne spadajo med učence s posebnimi potrebami.
Zapiski s seminarja za pripravnike:

"5. izobraževanje učencev s posebnimi potrebami
Učenci s posebnimi potrebami po tem zakonu so opredeljeni v Zakonu o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami. To so: otroci z motnjami v duševnem razvoju, slepi in slabovidni otroci oziroma otroci z okvaro vidne funkcije, gluhi in naglušni otroci, otroci z govorno-jezikovnimi motnjami, gibalno ovirani otroci, dolgotrajno bolni otroci, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih, otroci z avtističnimi motnjami ter otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, ki potrebujejo prilagojeno izvajanje programov vzgoje in izobraževanja z dodatno strokovno pomočjo ali prilagojene izobraževalne programe oziroma posebne programe vzgoje in izobraževanja.

6. izobraževanje učencev z učnimi težavami
Učenci z učnimi težavami so učenci, ki brez prilagoditev metod in oblik dela pri pouku težko dosegajo standarde znanja. Šole tem učencem prilagodijo metode in oblike dela pri pouku ter jim omogočijo vključitev v dopolnilni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoči.

7. izobraževanje nadarjenih učencev
Nadarjeni učenci so učenci, ki izkazujejo visoko nadpovprečne sposobnosti mišljenja ali izjemne dosežke na posameznih učnih področjih, v umetnosti ali športu. Šola tem učencem zagotavlja ustrezne pogoje za vzgojo in izobraževanje tako, da jim prilagodi vsebine, metode in oblike dela ter jim omogoči vključitev v dodatni pouk, druge oblike individualne in skupinske pomoči ter druge oblike dela."


Jaz sem se ravnokar glede tega pogovorila z našo defektologinjo. Med prve spadajo učenci, ki imajo odločbo in DSP. Oni ze izobražujejo po vzgojno-izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem in DSP.

Drugi pa so učenci, ki se jim zagotavlja učna pomoč (dopolnilni, ISP ...), nimajo pa odločbe.

Tretjim se nudi dodatni pouk in ISP in prav tako niso učenci s posebnimi potrebami.
 
Jaz imam še nekaj dodatnih vprašanj v zvezi z učenci s posebnimi potrebami. Sicer to ni moje področje, ampak bi si vseeno rada razčistila stvari. Zanima me, če bi mo znal kdo lepo po kmečko razložiti razlike med naslednjimi programi:

1) prilagojen program vzgoje in izobraževanja z enakovrednim izobrazbenim standardom
2) prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
3) posebni program vzgoje in izobraževanja
4) vzgojni program

Predvsem me "matra" tisti z enakovrednim standardom. Kdo obiskuje tak program? In v kakšnih ustanovah? Ta se najbrž ne izvaja znotraj rednega OŠ programa, ali pač?

Pri 2&3 gre najbrž za "posebno šolo", če se po domače izrazim, vzgojni programi pa so za otroke s težjo motnjo v razvoju.

Me lahko kdo dopolni in popravi?

Hvala
 
1) prilagojen program vzgoje in izobraževanja z enakovrednim izobrazbenim standardom- izvaja Zavod za slepo in slabovidno mladino in Center za sluh in govor
2) prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom - šole s prilagojenim programom
3) posebni program vzgoje in izobraževanja- namenjen učencem z zmerno, težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
 
Zdravo,

mene pa zanima, kako bi vi odgovorili na:
1. Koga vse lahko volimo?
2. Kaj je zapisano v UVODU v konvencijo o otrokovih pravicah?

Hvala! ☺
 
Predsednika države, poslance v parlamentu, na lokalni ravni pa izvolimo župana in mestne svetnike. Aja, pa tudi evropske poslance.

V uvodu (preambuli) so zapisana izhodišča konvencije o otrokovih pravicah.
 
O hvala za tako hiter odgovor ☺. Je pri uvodu v konvencijo dovolj, če povemo samo to? Sem zasledila, da je nekdo dobil takšno vprašanje.
 
Ne vem, mislim, da ne. Bi bilo treba povedati še kaj o vsebini tega uvoda. (Na katerih predpostavkah konvencija temelji)
 
Hm. Imaš morda ta uvod? Jaz ga nimam, imam same takšne zapiske, kjer ni vključen :oops:
 
Poišči na spletu originalno konvencijo v celoti, pa bo. :)
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Točno mesec dni po odprtju prvih 62 Digi info točk Ministrstvo za digitalno preobrazbo odpira...
Odgovori
0
Ogledi
224
  • Članek
Preverjanje in ocenjevanje znanja predstavljata sklepno fazo zaključene učne enote. V primeru...
Odgovori
0
Ogledi
421
  • Članek
V Kazinski dvorani SNG Maribor so podelili naziv DigiVzornik.si 2023 desetim ustanovam za...
Odgovori
0
Ogledi
101
  • Članek
Vsi, ki bi želeli pomagati prizadetim v poplavah, lahko odslej pomoč ponudijo s posebno...
Odgovori
0
Ogledi
439
  • Članek
Bolj kot »prave besede« je pomembno, da smo na voljo drug za drugega in si nudimo psihološko...
Odgovori
0
Ogledi
233
  • Članek
Na Ministrstvu za vzgojo in izobraževanje zbirajo informacije o škodi, ki je kot posledica...
Odgovori
0
Ogledi
364
  • Članek
Safe.si povzema članek s spletne strani Mashable, ki je bil objavljen 13. 5. 2023: “Morda se ti...
Odgovori
0
Ogledi
420

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu