Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Razred, predmet, učitelj
Učna tema, učna enota
Učne oblike
Učne metode
Učni pripomočki
Novi pojmi,
Medpredmetne povezave,
Učni cilji (prepišeš iz učnih načrtov)
Sem sestavila nekaj podobnega, tako da imam zadaj naslednje podatke:
datum
zaporedna številka ure
prisotni učitelj
razred (predmet sem spustila, ker imam vedno isti predmet)
učna tema
učna enota
učna oblika
učna metoda
tip učne ure
pripomočki
Upam, da je to dovolj, saj so novi pojmi, medpredmetne povezave in učni cilji napisani že v učnem načrtu pa se mi zdi popolnoma odveč še vse to prepisovati. Kaj pa ostali mislite?
po vseh priporočilih - v bistvu skoraj bolj zahtevam svetovalca na sestankih študijskie skupine in nadzorih inšpekcije sem strnila tako:
naslov: sprotna priprava na VIZ delo
šola
učitelj
razred
predmet
teden, ura, datum
učna tema
učna enota
cilji
metode, oblike
učni pripomočki
opombe, evalvacija
medpredmetne povezave
izvedba učne ure pa zajema:
deli učne ure
dejavnosti učencev in učiteljev (v 1.r. razdeljeno med uč in vzg-zapisano v pripravi)
diferenciacija
domača naloga
zaželjeno pa je tudi vpisati priporočila za delo v OPB in kriterije za sprotno preverjanje
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.