Eurydice Slovenija Pisa in Focus št. 50: Ali razmerje število učencev na učitelja vpliva na dobro počutje...

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Pisa in Focus št. 50: Ali razmerje število učencev na učitelja vpliva na dobro počutje...

Na spletišču knjižnice OECDLibrary je dne 19. 5. 2015 objavljeno poročilo Pisa in Focus: "Do teacher-student relations affect students' well-being at school?" (Ali razmerje število učencev na učitelja vpliva na dobro počutje učencev v šoli?) (.pdf, en).

Otroci preživijo okoli tretjino časa, ko so budni, v šoli večino tednov v letu. Šole so torej pomemben dejavnik kakovosti življenja otrok – tudi odnosov z vrstniki in odraslimi ter odnosa do učenja in življenja na splošno. Rezultati longitudialnih študij dajo slutiti, da je uspeh otrok v prihodnosti soodvisen od dosežkov v raziskavi PISA; vendar dober rezultat v standardiziranih preizkusih, kot je PISA, le deloma opraviči dosežke v prihodnosti in druga prizadevanja. Uspeh in dobro počutje v življenju sta odvisna tudi od tega, kako uspešno so se lahko učenci razvijali socialno in čustveno.

Ogled sporočila na izvorni strani...

- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

Zadnji prispevki

Na vrhu