Otroci se bolje učijo, če niso povsem pri miru

Trenutno berete:
Otroci se bolje učijo, če niso povsem pri miru

Nazadnje uredil moderator:
Nevroznanost s svojimi raziskavami neumorno dokazuje, da gibanje zelo pozitivno vpliva na delovanje možganov, še zlasti otroških: bolj so organizirani, učljivi, dlje so lahko zbrani, kar je spodbudna novica tudi za učitelje. A pri nas se zaradi več in bolj kakovostno izvajane športne vzgoje veselimo predvsem njenega ugodnega vpliva na gibalno sposobnost in telesno težo otrok, malo pa vemo o tem, ali so bile kakšne spremembe tudi pri akademski uspešnosti otrok.V Evropi je le malo javnih šol, ki v svojih programih predvidevajo krajšo rekreacijo pred ali celo med samim poukom, gibalno dejavno učenje pa je tudi v slovenskih šolah prej izjema kot pravilo, odvisno predvsem od znanja in naklonjenosti posameznih učiteljev ali od pedagoškega pristopa, v katerem je gibanje nenehno vključeno (npr. pedagogika Montessori). Skratka, številne šolske prakse danes (še) niso ...

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Delo, www.delo.si
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

Zadnji prispevki

Na vrhu