Moja izpitna so bili:
ustavno ureditev, Aljaž Kavšek: Najprej sem morala povedati kdo je trenutni predsednik vlade, državnega zbora in republike. Sledil je pogovor o pristojnosti vlade in sprejemanju zakonov in kakšno je moje mnenje o tem, da imajo sodniki trajnostno funkcijo (želel je da povem, da je to problematično, saj se z leti v enakom poklicu hitro zgodi da se malo poleniš in ne slediš tako novim smernicam) in kaj je direktiva in uredba (razlika). Nato pa sva se pogovarjala še o tem, kaj ti omogoča evropsko državljanstvo (da lahko delaš in živiš v EU).
zakonodaja, mag. Verica Šenica Pavletič: Najprej mi je prebrala cilj iz zakonodaje (glede umetnosti) in sem morala povedati, kako se ga lahko v šoli dosega. Potem je želela vedeti kdo poleg RP še dela z otroci PP (specialni, rehabilitacijski ipd. pedagogi, logopedi) in kdo so strokovni delavci, ki poučujejo na javni oš do 5. razreda in koliko ur.
slovenski jezik (zamenjava): Funkcijske zvrsti jezika, UREDOVALNI JEZIK, ne pozabi! to je npr. prošnja, uradno vabilo ipd. potem sem naštevala znamenja za popravljanje besedil, na koncu pa, kako delimo ločila in opisati kako uporabljamo dvopičje (proti ni stičen)
Vsi so bili v redu, z vsakim je debata, zastavijo ti podvprašanja in te usmerijo. Pri ustavi sem izustila tudi par cvetk, pa je vseeno šlo čez. Važno je, da je pri vseh vprašanjih znaš kaj povedati je v redu. Vrjetno jim ni v interesu, da vse vržejo, zato kar pogumno in če si se pripravljal bo )
ustavno ureditev, Aljaž Kavšek: Najprej sem morala povedati kdo je trenutni predsednik vlade, državnega zbora in republike. Sledil je pogovor o pristojnosti vlade in sprejemanju zakonov in kakšno je moje mnenje o tem, da imajo sodniki trajnostno funkcijo (želel je da povem, da je to problematično, saj se z leti v enakom poklicu hitro zgodi da se malo poleniš in ne slediš tako novim smernicam) in kaj je direktiva in uredba (razlika). Nato pa sva se pogovarjala še o tem, kaj ti omogoča evropsko državljanstvo (da lahko delaš in živiš v EU).
zakonodaja, mag. Verica Šenica Pavletič: Najprej mi je prebrala cilj iz zakonodaje (glede umetnosti) in sem morala povedati, kako se ga lahko v šoli dosega. Potem je želela vedeti kdo poleg RP še dela z otroci PP (specialni, rehabilitacijski ipd. pedagogi, logopedi) in kdo so strokovni delavci, ki poučujejo na javni oš do 5. razreda in koliko ur.
slovenski jezik (zamenjava): Funkcijske zvrsti jezika, UREDOVALNI JEZIK, ne pozabi! to je npr. prošnja, uradno vabilo ipd. potem sem naštevala znamenja za popravljanje besedil, na koncu pa, kako delimo ločila in opisati kako uporabljamo dvopičje (proti ni stičen)
Vsi so bili v redu, z vsakim je debata, zastavijo ti podvprašanja in te usmerijo. Pri ustavi sem izustila tudi par cvetk, pa je vseeno šlo čez. Važno je, da je pri vseh vprašanjih znaš kaj povedati je v redu. Vrjetno jim ni v interesu, da vse vržejo, zato kar pogumno in če si se pripravljal bo )