Eurydice Slovenija OECD – študija o merjenju inovativnosti v izobraževanju – Kaj se je se je spremenilo v učilnicah?

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija OECD – študija o merjenju inovativnosti v izobraževanju – Kaj se je se je spremenilo v učilnicah?

OECD je objavila poročilo o inovativnosti v izobraževanju z naslovom Measuring Innovation in Education 2019 – What Has Changed in the Classroom?

Študija prinaša pregled pedagoških praks, ki osvetljujejo sistemske inovacije v primarnem in sekundarnem izobraževanju, v središču pozornosti so pedagoške inovacije. Se je razširila raba informacijske tehnologije? Se je povečal pomen preverjanja, spremljanja in ocenjevanja znanja v pedagoških praksah? Imajo učenci več možnosti, da dejavno vplivajo na svoje učenje? Se morajo še vedno na pamet učiti dejstva in postopke? Ali učitelji spodbujajo učence, da se učenja lotevajo v timih? To so samo nekatera vprašanja, na katera poskuša iskati odgovore študija Measuring Innovation in Education, za katero na OECD upajo, da bo navdih za politične odločevalce in praktike v izobraževanju.



Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Organizacija za ekonomsko sodelovanje in razvoj (OECD) na letni ravni objavlja podatke o...
Odgovori
0
Ogledi
446
  • Članek
Organizacija za ekonomsko sodelovanje in razvoj (OECD) na letni ravni objavlja podatke o...
Odgovori
0
Ogledi
495
  • Članek
Observatorij OECD za digitalne tehnologije v poklicnem usmerjanju mladih (ODiCY) je prosto...
Odgovori
0
Ogledi
334
  • Članek
Avtorja: Boštjan Batič, Marta Licardo Izobraževalni sistem naj bi zagotavljal inkluzivno učno...
Odgovori
0
Ogledi
89

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu