Izšča je publikacija OECD z naslovom Napoved za področje izobraževalne politike za leto 2015 – Uresničevanje reform. Ob njenem izidu so na spletni strani OECD zapisali:
V državah OECD se več kot 12 odstotkov javne porabe nameni za naložbe v izobraževanje. Toda mednarodne raziskave, kot je mednarodni program OECD za ocenjevanje dosežkov učencev (PISA), kažejo na precejšnje razlike v porabi teh sredstev in rezultatov, ki se s tem dosežejo. Prva izdaja publikacije Napoved za področje izobraževalne politike za leto 2015 z naslovom Uresničevanje reform je namenjena kot pomoč oblikovalcem politike in drugim zainteresiranim stranem v izobraževanju pri spoznavanju, kako se njihovi kolegi v drugih državah odzivajo na skupne izzive, od poučevanja raznolikih populacij učencev do uvajanja ukrepov, na podlagi katerih se šole odgovorne za kakovost izobraževanja, ki ga nudijo. Poročilo podaja podroben pregled nad približno 450 reformami izobraževanja, ki so bile sprejete v različnih državah OECD med letoma 2008 in 2014. Te politike so bile sicer oblikovane v določenih kontekstih, vendar so kljub temu lahko nadih za oblikovalce politik, ki iščejo učinkovite načine za izboljšanje izobraževalnih sistemov v njihovih državah.
Več>> Spletna stran OECD, Education Policy Outlook 2015
Povzetek v slovenskem jeziku
Študija v celoti (spletno branje)
Več informacij na izvorni strani...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
V državah OECD se več kot 12 odstotkov javne porabe nameni za naložbe v izobraževanje. Toda mednarodne raziskave, kot je mednarodni program OECD za ocenjevanje dosežkov učencev (PISA), kažejo na precejšnje razlike v porabi teh sredstev in rezultatov, ki se s tem dosežejo. Prva izdaja publikacije Napoved za področje izobraževalne politike za leto 2015 z naslovom Uresničevanje reform je namenjena kot pomoč oblikovalcem politike in drugim zainteresiranim stranem v izobraževanju pri spoznavanju, kako se njihovi kolegi v drugih državah odzivajo na skupne izzive, od poučevanja raznolikih populacij učencev do uvajanja ukrepov, na podlagi katerih se šole odgovorne za kakovost izobraževanja, ki ga nudijo. Poročilo podaja podroben pregled nad približno 450 reformami izobraževanja, ki so bile sprejete v različnih državah OECD med letoma 2008 in 2014. Te politike so bile sicer oblikovane v določenih kontekstih, vendar so kljub temu lahko nadih za oblikovalce politik, ki iščejo učinkovite načine za izboljšanje izobraževalnih sistemov v njihovih državah.
Več>> Spletna stran OECD, Education Policy Outlook 2015
Povzetek v slovenskem jeziku
Študija v celoti (spletno branje)
Več informacij na izvorni strani...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si