Meni pisnega ocenjevanja niso dovolili izvesti. Sem predlagala, pa se je prof. nekako izognila temu. Tudi pri usten spraševanju mi ni dovolila biti zraven, ker po njenem mnenju učenci ne bi bili sproščeni. Sama sem mnenja, da je učencem vseeno kdo je v razredu, po mojem mnenju se je bolj bala kako bom jaz ocenila njo in njeno spraševanje

Čeprav sem se s to prof. razumela, sem ji tole kar malo zamerila. Menim, da vse ostale izkušnje še nekako pridobimo, teh z ocenjevanjem pa nam res primanjkuje in ne zdi se mi pravično, da nam to "odrekajo".
Pri drugem predmetu, pa sem bila zraven pri ocenjevanju - ustnem. Zanimiva zgodba. Prof. je imela velikoo premile kriterije, pa sama nisem stroga, ampak imam občutek, da znam zelo dobro oceniti, koliko je dovolj za 2 in koliko recimo za 4 in 5. Skratka na primeru sem videla, kaj pomeni, če prof. nima jasno izdelanih kriterijev ocenjevanja. Polom na celi črti.
No, ta prof., mi je dovolila, da sem sama pripravila vprašanja in bila zraven pri zaključevanju. Ampak zaključevanje na koncu šolskega leta res ni velika znanost. Veliko raje bi jih sama spraševala in potem tudi ocenila. Tole je pa izgledalo tako: "No, Miha izžrebaj vprašanja."
"Ok., tole bo za 3. Se strinjaš Frucka?" Hmmm... verjemite bilo je komaj za 2, kaj šele za 3. Ampak na koncu je seveda obveljala njena
