Evropejci se zavedajo pomena znanja tujih jezikov, šolski sistemi drugi tuji jezik ponujajo kot izbirno vsebino.
Preizkus znanja, ki ga je opravila evropska komisija in v katerem so sodelovali najstniki iz 14 evropskih držav, je pokazal, da ima dobro znanje prvega tujega jezika samo 42 odstotkov najstnikov, drugega pa samo 25 odstotkov. Slovenskim devetošolcem povzroča težave predvsem bralno razumevanje.
Več na izvorni strani http://www.delo.si/gospodarstvo/trg-dela/najstniki-imajo-najvec-tezav-z-bralnim-razumevanjem.html
- - -
Piše: Tina Lešničar | Vir: delo.si
Preizkus znanja, ki ga je opravila evropska komisija in v katerem so sodelovali najstniki iz 14 evropskih držav, je pokazal, da ima dobro znanje prvega tujega jezika samo 42 odstotkov najstnikov, drugega pa samo 25 odstotkov. Slovenskim devetošolcem povzroča težave predvsem bralno razumevanje.
Več na izvorni strani http://www.delo.si/gospodarstvo/trg-dela/najstniki-imajo-najvec-tezav-z-bralnim-razumevanjem.html
- - -
Piše: Tina Lešničar | Vir: delo.si