Pedagoški inštitut vabi na nacionalni posvet o strategijah vključevanja otrok priseljencev v izobraževanje: Prostori večjezičnosti v inkluzivnem učnem okolju, ki bo v sredo, 6. junija 2018, v Hiši Evropske unije v Ljubljani (Dunajska 20).
Na strokovnem posvetu o strategijah vključevanja otrok priseljencev v izobraževanje bodo skozi tematiziranje večjezičnosti, kot osrednjega elementa za oblikovanje in vzdrževanje inkluzivnega učnega okolja, osvetlili različne načine implementacije nacionalne strategije Vključevanje otrok priseljencev v slovenski vzgojno-izobraževalni sistem.
Glavni namen srečanja je v obliki kratkih prispevkov in aktivne razprave identificirati probleme, s katerimi se pri izvajanju nacionalne strategije v praksi srečujejo šole, učitelji in drugi odrasli, ki nudijo podporo otrokom priseljencev pri vključevanju v pedagoški proces oziroma pri zagotavljanju ustreznih pogojev za kakovostno učenje in nadaljevanje izobraževanja. S posvetom, na katerem bodo sodelovali strokovnjaki z različnih področij, predstavniki formalnega in neformalnega izobraževanja ter predstavniki političnih odločevalcev, želijo spodbuditi povezovanje med različnimi akterji na področju vključevanja otrok priseljencev v izobraževanje ter prepoznati področja, kjer bi bilo treba dodatno razvijati strategije dela pri izobraževanju priseljencev in okrepiti sodelovanje med vsemi deležniki.
Posvet poteka kot del aktivnosti projekta SIRIUS 2.0, ki ga izvaja Pedagoški inštitut Ljubljana kot konzorcijski partner v okviru Evropske mreže za politike izobraževanja priseljencev (SIRIUS).
Prijave so odprte do 31. 5. 2018.
Vir: PI, 25. 5. 2018
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Na strokovnem posvetu o strategijah vključevanja otrok priseljencev v izobraževanje bodo skozi tematiziranje večjezičnosti, kot osrednjega elementa za oblikovanje in vzdrževanje inkluzivnega učnega okolja, osvetlili različne načine implementacije nacionalne strategije Vključevanje otrok priseljencev v slovenski vzgojno-izobraževalni sistem.
Glavni namen srečanja je v obliki kratkih prispevkov in aktivne razprave identificirati probleme, s katerimi se pri izvajanju nacionalne strategije v praksi srečujejo šole, učitelji in drugi odrasli, ki nudijo podporo otrokom priseljencev pri vključevanju v pedagoški proces oziroma pri zagotavljanju ustreznih pogojev za kakovostno učenje in nadaljevanje izobraževanja. S posvetom, na katerem bodo sodelovali strokovnjaki z različnih področij, predstavniki formalnega in neformalnega izobraževanja ter predstavniki političnih odločevalcev, želijo spodbuditi povezovanje med različnimi akterji na področju vključevanja otrok priseljencev v izobraževanje ter prepoznati področja, kjer bi bilo treba dodatno razvijati strategije dela pri izobraževanju priseljencev in okrepiti sodelovanje med vsemi deležniki.
Posvet poteka kot del aktivnosti projekta SIRIUS 2.0, ki ga izvaja Pedagoški inštitut Ljubljana kot konzorcijski partner v okviru Evropske mreže za politike izobraževanja priseljencev (SIRIUS).
Prijave so odprte do 31. 5. 2018.
Vir: PI, 25. 5. 2018
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si