Eurydice Slovenija Na podatkih temelječe odločanje v izobraževanju - resničnost ali mit

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Na podatkih temelječe odločanje v izobraževanju - resničnost ali mit

Ali v Evropi obstaja na podatkih temelječe odločanje na področju izobraževanja? Je to mit ali resničnost?

V Bruslju so se 15. marca s tem in drugimi vprašanji na dogodku pod okriljem Izvajalske agencije za izobraževanje, avdioavizualno področje in kulturo (DG EAC) soočili predstavniki 7 organizacij, ki veljajo za ustvarjalce temeljnih virov podatkov in analiz o izobraževanju v EU (omrežje NESET II, omrežje EENEE network, Institute for Prospective Technological Studies (IPTS), Centre for Research on Education and Lifelong Learning (CRELL), OECD, EUROSTAT in Eurydice).

Oglejte si posnetek razprave, ki jo je vodil namestnik generalnega direktorja za izobraževanje Jens Nymand Christensen.

Razpravljalci so se v živahni razpravi osredotočili na neenakomerno rabo podatkov za politično odločanje v razičnih državah članicah, pomen ekspertize/zmožnosti/usposobljenosti nacionalnih oblasti, da strategije in ukrepe s papirja spravijo v življenje in v učilnice, na pomemben vpliV javnega mnenja na politično odločanje ter potrebo po visoko kakovostnem raziskovanju in sistematičnem pregledovanju virov ter vlogo nad-nacionalnih institucij pri političnem odločanju.

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Zadnji prispevki

Na vrhu