LOBOREC ŠKERL - izpraševalka (zakonodaja, izpitna vprašanja)

Trenutno berete:
LOBOREC ŠKERL - izpraševalka (zakonodaja, izpitna vprašanja)

Vprašanja z dne 27.6.2016: 1. Ali se lahko učenec pritoži (da ugovor) februarja na oceno? Ne, ker se lahko pritoži le na končno oceno. Opiši postopek pritožbe. 2. Razlika med delovno in učno obveznostjo učitelja na teden, koliko znaša. 3. strokovni organi in strokovni delavci na šoli 4. in nekaj o uradnih listinah. Gospa je zelo prijazna.
 

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pozdravljeni :)

Moja vprašanja na izpitu, 13.12.2016:

1. Otrokove pravice in dolžnosti (sem govoril precej na splošno in sva z debato prišla do tistih stvari, ki jih je hotela slišat)

2. Iz katerih virov se financirajo osnovne šole (državni proračun, lokalna samouprava oz. občina, prispevki donatorjev, z lastno dejavnostjo (npr. akcija zbiranja papirja itd.), prispevki staršev. Vmes je pogovor nanesel še na to, da šola je brezplačna, ampak v realnosti ni čisto tako (starši plačajo malico, nabavo učbenikov itd.) ter na to koliko šol je ustanovila država - nobene, vse šole so ustanovile občine)

3. Preverjanje in ocenjevanje (sm začel, da je v 1. in 2. razredu opisno, nato pa številčno in me je prekinila, ker je videla da vem za kaj se gre in je blo to to)

Pri mojem izpitu je bila predsednica komisije, izredno prijazna in pomirjujoča, če se kaj zatakne veliko govori ona, ti pa moraš dodati samo tiste ključne besede, ki jih želi slišati;)
 
Pozdravljeni,

moja vprašanja 13. 12. 2016 so bila:

1. Kateri zakoni in pravilniki oz. normativi urejajo področje vzgoje in izobraževanja? Katero je temeljno vodilo pri oblikovanju skupin v OŠ? (optimalni učni pogoji za učence, omenil sem še varnost)
2. Financiranje osnovnega šolstva. Kdo in kaj?
3. Program v osnovni šoli in dejavnosti obveznega in razširjenega programa. Kateri izbirni predmeti so bili nazadnje dodani v program OŠ?
4. NPZ – kaj se z njim preverja, v katerih razredih in iz katerih predmetov?

Je človeška in prijazna, usmerja in pomaga do odgovorov, če se zatakne. Vso srečo vsem. :)
 
1. Kdo so otroci s posebnimi potrebami? (učenci, ki brez pomoči ne dosegajo ciljev in standardov znanja) Kaj jim omogočimo (obiskovanje dopolnilnega pouka, skupinsko in individualno pomoč, medvrstniško pomoč)
2. Delovna in učna obveznost učitelja
3. Strokovni organi šole. Naloge razrednika.
 
Izpraševalka Marjetka Loborec Škerl

Strokovni organi šole, podrobno opiši delo aktiva
NPZ
obvezni in razširjeni program, kam spada šola v naravi


Zelo prijazna gospa, ki veliko pomaga in ni nič huda, če kje kaj sfališ ;)
 
Zelo prijazna in nasmejana gospa :)

(razredni pouk)
1. financiranje OŠ
2. ZUOPP
3. vpis v 1. razred
 
Lep pozdrav. Izpit sem imel 3.7.2017
Gospa je bila zelo prijazna, tako da je šlo v redu...
Vprašanja:
1. Opisati svet šole in razložiti njegove naloge.
2. Ravnatelj in kaj vse so njegove naloge.
3. Našteti strokovne organe šole in opisati strokovni aktiv.
Srečno vsem...:)
 
1. Kako delimo program OŠ? (obvezni, razširjeni). Potem sva govorili še o šoli v naravi. Rekla sem, da spada k razširjenemu tudi šola v naravi pa me popravila - za šolo spada k obveznemu programu, za učence je pa razširjeni program. K razširjenemu spada tudi ISP (to je želela slišati).
2. Naštej cilje VIZ.
3. Normativi v razredu.
 
Izpit sem imel 13. 7. 2017.
Podobno kot moji predhodniki imam zelo lepo izkušnjo, res prijazna gospa.
Vprašanja:
1. Ravnatelj (pedagoški in poslovodni vodja, funkcije, kdo ga imenuje/razrešuje, trajanje mandata ...)
2. Normativi za oddelke (28 učencev, če so 3 učenci Romi, potem 21, koliko, če so kombinirani oddelki ... ) Kje so ti normativi napisani (Pravilnik o normativih in standardih za izvajanje programa osnovne šole)?
3. Učne skupine (notranja diferenciacija, število učencev, kakšen je njihov namen ...)

Vso srečo!
 
Čudovita gospa, prijetno vzdušje med celotnim izpitom. Zahteva jedrnate in natančne odgovore, ki jih tudi malce usmerja, če se kje "zalomi".

1. Ravnatelj (kdo je lahko ravnatelj, kdo ga izvoli/razreši, njegove pristojnosti)
2. Normativi (kateri pravilnik jih ureja, normativi za oblikovanje razreda, normativi za kombinirane razrede)
3. Obvezni in razširjeni program OŠ (kam kaj spada)

Daje primere "iz prakse" in zahteva razumevanje povedanega. S primeri te "preveri"
 
Ravnatelj.
Standardi in normativi.
Učne skupine.

Prijazna, vse poteka v obliki pogovora.
 
Super gospa!

1. Program osnovnošolskega izobraževanja (obvezni in razširjen program)
2. Normativi
3. NPZ (vse)
 
Predmetnik OŠ (kaj spada v obvezni in kaj v razširjen program, ŠVN)
Dokumentacija v OŠ, sem moral samo povedati katera se mene še posebej tiče, ker sem športnik (ŠVK - zbirka podatkov o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih)
NPZ
 
Mobilna učiteljica za DSP.

1. Kdo ustanovi OŠ.
2. Financiranje OŠ (našteješ iz katerih virov se financira, kaj financira državni proračun in kaj lokalna skupnost)
3. Učni jezik v RS.

Zelo prijazna, nasmejana gospa.
 
1) vse o ravnatelju: kdo ga imenuje, razrešuje, pogoji, naloge 2) oblikovanje učnih skupin (iz ZOsn) 3) in ker sem učiteljica DSP sem imela iz ZUOPP tudi postopek usmerjanja
Zeloo prijazna :)
 
1. Našteti strokovne organe na osnovni šoli in navesti naloge razrednika.
2. Ocenjevanje znanja ter kdaj je možna pritožba na oceno.
3. Učni jezik (ker učim na Obali tudi kako je z italijanskim in madžarskim jezikom).
 
Sem učiteljica razrednega pouka, moja vprašanja so bila:

1. Kdo ustavni javno šolo? Kdo jo financira? (Občina in država) Potem me je vprašala, kdo da večji delež in za kaj gre največ denarja (Za plače)
2. Kdo so učenci s posebnimi potrebami? Ni želela slišati naštevanja skupin, ampak samo to, da so to učenci, ki brez dodatne pomoči ne dosegajo minimalnih standardov. Potem me je še vprašala, na kakšen način in kaj jim lahko prilagajamo.
3. Nacionalno preverjanje znanja. Našteti v katerih razredih, kateri predmeti in kakšen je namen.

Zelo prijazna in nasmejana gospa :)
 
Razredni pouk.
1. Ravnatelj (kdo ga imenuje in razreduje; koliko let traja mandat; pristojnosti).
2. Vpis v 1. razred.
3. Delo razrednika.

Reees prijazna, pozitivna, nasmejana gospa!
 
Učitelj športa

1. Financiranje javnih osnovnih šol v Slo - povedati sem moral kaj vse iz sredstev lokalnih skupnosti. Malo sem se zapletel, ker sem rekel, da plače, prejemke dobivamo iz javnih sredstev, za prostor, vzdrževanje in prevoz pa dobivamo iz lokalnih sredstev. Oboje so javna sredstva, le da so plače iz državnih sredstev :)
2. Strokovni organi šole in navesti naloge razrednika.
3. Šolska dokumentacija, katere podatke imaš v šoli, bolj jo je zanimalo za informacije o morfoloških značilnostih in gibalnih sposobnostih (moje področje).

Nasmejana, prijazna gospa. Malo včasih dopolni zadevo ali pa kaj razjasne - tako kot v prvem primeru. :)
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
0
Ogledi
723
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
1
Ogledi
1.353
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
0
Ogledi
1.491
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
1
Ogledi
1.067
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
4
Ogledi
1.968
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
0
Ogledi
1.120
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
0
Ogledi
1.091

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu