KRESAL STERNIŠA - izpraševalka (zakonodaja, izpitna vprašanja)

Trenutno berete:
KRESAL STERNIŠA - izpraševalka (zakonodaja, izpitna vprašanja)

Odg: Izpraševalec: KRESAL STERNIŠA

1. Organi šole sledilo je podvprašanje: naloge ravnatelja (podrobno)
2. Pravilnik o šolskem koledarju (podrobno)
3. Obvezni in razširjeni program in potem podrobneje o izbirnih predmetih

Drugače zahtevna izpraševalka, ki išče znanje in pomaga z podvprašanji :)
Veliko sreče
 

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Odg: Izpraševalec: KRESAL STERNIŠA

Ja gospa je res zelo prijazna, iskala je znanje. Moja vprašanja:

1. O ustanavljanju javnih zavodov...kdo lahko ustanovi, s čim se to ustanovi (akt o ustanovitvi). Pa spraševala je v povezavi s standardi in normativi....za katere skupine veljajo posebni normativi in standardi.
2. Kateri so strokovni organi zavoda? Podrobneje svet zavoda (v bistvu ti ona samo reče svet zavoda in ti potem poveš vse kar več o tem; ti pa postavlja tudi podvprašanja....npr. ali imajo predstavniki dijakov enako pravico kot ostali člani sveta)
3. kdo so otroci s posebnimi potrebami in v katere programe jih usmerjamo. Posebni programi...za koga so (za otroke z motnjami v duševnem razvoju, pa npr. še post rehabilitacijski praktikum).
 
Odg: Izpraševalec: KRESAL STERNIŠA

1. organi šole, strokovni organi šole, opiši naloge sveta staršev;
2. vpis otrok v 1. razred;
3. šolski koledar; ali lahko starši zahtevajo spričevalo pred koncem šol. leta (npr. 10. 6.), ker gredo takrat na dopust - NE;
ali lahko šola izpiše otroka iz prvega razreda sredi šolskega leta, tako da se le-ta naslednje šolsko leto ponovno vpiše v 1. razred - JA
 
Odg: Izpraševalec: KRESAL STERNIŠA

1. Ustanovitev javne osnovne šole.
2. Podaljšanje statusa učenca s posebnimi potrebami.
3. Zbirke podatkov o učencih.
 
Odg: Izpraševalec: KRESAL STERNIŠA

1. Vpis v prvi razred (preložitev šolanja, kdo izda odločbo o preložitvi šolanja)
2. Ustanovitev osnovne šole (pogoji, akt o ustanovitvi)
3. Pravice, prilagoditve za otroke tujcev v osnovni šoli
4. Napredovanje iz razreda v razred
 
Odg: Izpraševalec: KRESAL STERNIŠA

Moja vprašanja:

1. Brezplačen prevoz v šolo
2. NPZ ( vse)
3. Organi šole + strokovni organi (pristojnosti ravnatelja)

Nasmejana gospa, ki išče znanje.
 
Odg: Izpraševalec: KRESAL STERNIŠA

1. Akti o ustanovitvi, kaj vsebuje
2. Obvezni in razširjeni program šole (ali mora šola organizirati dopolnilni pouk, komu je namenjen, kaj pomeni, da je razširjen - šola ga mora organizirati, učenci se ga udeležujejo prostovoljno)
3. Pravilnik o šolskem koledarju (ali so šole, ki so letos spričevala delile v petek, to storile pravilno? Ne, ker je po pravilniku določeno, da morajo vse šole spričevala podeliti na isti dan, torej 24. 6. Ne velja določba, da si lahko šola v letnem delovnem načrtu ta dan načrtuje za kateri drugi dan).
 
Odg: Izpraševalec: KRESAL STERNIŠA

1. Akt o ustanovitvi OŠ in financiranje OŠ; Podvprašanje: Kdo lahko ustanovi javno OŠ in katere pogoje mora izpolniti
2. Kdo ima brezplačen prevoz v OŠ?
3. NPZ
 
šolski predpisi: 7. 10. 2013 OŠ

1. Organi šole, podrobneje ravnatelj
2. Šolski koledar
3. Obvezen in razširjen program, podrobneje izbirni predmeti
 
7. 10. 2013 (smer: biologija, gospodinjstvo in naravoslovje)

1. učni jezik v OŠ
Učni jezik je slovenščina, na območjih narodnih skupnosti pa tudi italijanščina in madžarščina. Podala je primer: OŠ v Kopru - OŠ Pier Paolo Vergerio il Vecchio Koper, in vprašala kateri je učni jezik (italijanščina + obvezen pouk slovenščine); kateri jezik pa v OŠ Koper (slovenščina + obvezen pouk italijanščine); kaj pa v Lendavi (dvojezične šole); kaj si pod izrazom dvojezičnost predstavljatje (pouk poteka tako v slovenščini, kot tudi v madžarščini, v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju poučujeta dve učiteljici (ena za madžarski jezik, druga za slovenski jezik).

2. naštej organe javne OŠ in se bova pri enem ustavili
naštejem; kateri so strokovni organi v javni OŠ (učiteljski zbor, programski učiteljski zbor, oddelčni učiteljski zbor, razrednik, strokovni akt), opiši svet javne OŠ; kdo sestavlja svet in kašne so njegove pristojnosti; kdaj bi se kot učiteljica obrnila na svet OŠ (v primeru nejasnosti glede odgovornosti, pravic in obveznosti v zadevi z delavnim razmerjem)

3. definirajte razred, oddelke in učne skupine
Kaj so razredi (vzgojno-izobraževalna celota, ki ima skupni predmetnik in učni načrt za obravnavanje učne snovi v enem šolskem letu); kako si predstavljate razred (1., 2., 3., 4., ... razred), enako za oddelke in skupine. Kakšen je normativ za učne skupine (20 učencev); zakaj so učenci razdeljeni v učne skupine pri gospodinjstvu (začela sem s prostorom in me je ustavila, da se prostor lahko prilagodi; varnost učencev in delo z učenci je na ta način lažji, čeprav je 20 še vedno veliko, vendar manj kot 28, kot je kriterij za razred)

4. definiraj predmetnik in UN
s predmetnikom določijo letno in tedensko število ur pouka posameznih predmetov oz. predmetnih področij, število ur oddelčne skupnosti in minimalno število ur, potrebnih za uresničevanje učnega načrta in UN določijo vsebino predmeta oz. predmetnega področja, standardne znanj in cilje; vsebina predmeta je stvar posameznega učitelja; kako bi staršem razložila preprosto kaj je predmetnik (seznam predmetov in koliko ur na teden se posamezni predmet pojavlja na urniku)

Izkušnja: gospa prijazna, seveda išče znanje, počaka, da razložiš do konca, če se zapleteš pomaga.
 
Nazadnje urejeno:
1. Financiranje v osnovni šoli (od kje prihajajo sredstva - ne pozabite donacij ..., kaj financira lokalna skupnost, kaj država?).
2. Učni jezik v Sloveniji (vse o tem, kako bi vi poučevali v 1. razredu v dvojezični šoli na Madžarskem - 1 učiteljica govori slovensko, druga madžarsko).
3. Predmetnik in učni načrt - kaj je v njima (pazi - Kako izgleda predmetnik in kje ga najdemo - 2 lista: v publikaciji, na spletu, svojega na urniku, v katerem šol. dokumentu?)
4. Kaj je razred? Kaj je oddelek? (Kaj točno piše v zakonodaji?)

Gospa ima sicer nasmeh in postavlja podvprašanja, zahteva znanje, ampak meni je bilo precej neprijetno saj gre pri vsaki stvari vrtat še malo globje ...
 
Strokovni organi šole (našteti vse, podrobneje opisati svet zavoda).

Napredovanje učenca (kdaj, kakšni pogoji, koliko rokov za popravne izpite je na voljo. Pa posebej je želela slišat, da do 6. razreda praviloma vsi napredujejo in nato naštet po razredih posebnosti.

Vpis in odlog šolanja (kdo lahko predlaga, kakšen je postopek: predlagajo starši ali zdravniška služba, starši dajo pisno vlogo, ravnatelj imenuje komisijo, ki jo sestavljajo svetovalni delavec, šolski zdravnik, učitelj oz. vzgojitelj. Komisija posreduje ravnatelju mnenje, ravnatelj odloči, starši imajo možnost pritožbe na odločitev. Kdo še lahko izda odločbo o odlogu: komisija za usmerjanje na Zavodu za šolstvo).

Izpit sem opravljala kot svetovalna delavka.

Gospa je zelo pozorna na to ali natančno opredeliš, kakšno stvar ali poveš bolj površinsko in potem postavi tudi več podvprašanj pa se lahko kar hitro kaj zapleteš :)
 
Vprašanja:

- Učni jezik v osnovni šoli, kako je s šolami na dvojezičnem območju, kako poteka pouk v 1. triadi?
- Ali lahko kot učiteljica razrednega pouka poučujete v 7. razredu OŠ? -DA! Kaj lahko poučujem, nisem vedela, zato me je vprašala tudi, v katerem pravilniku/zakonu bi se s tem seznanila?
- Strokovni delavci v OŠ?

Zelo prijazna in prijetna izpraševalka!
 
1. Vpis v prvi razred (preložitev šolanja, kdo izda odločbo o preložitvi šolanja)
2. Organi šole (+ opis ravnatelja-pristojnosti)
3. Napredovanje v OŠ (posebnosti, obdobja)

Zelo prijazna gospa, ne komplicira :)
 
Teta je kar vrtala. Vendar se nisem dala :)
1. Naštej javne organe. Naštej strokovne organe. Opiši svet šole (kako je sestavljena in naloge)
2. NPZ - vse kar veš + kako je točkovan (točke in procenti. Ni z oceno.)
3. Šolski koledar
4. Vpis v 1. razred in odlog šolanja
 
1. Naštejte organe v šoli, se bova pri enem ustavili. Svet staršev.
2. Perspektivni in vrhunski športniki, kdo so, kdo jim da status (ravnatelj), kaj jim ta status omogoča, kdaj jim miruje (poškodbe), kdo zaprosi za status (starši), kdaj se jim ga vzame?
3. Pravilnik o normativih in standardih. Oprema in varnost telovadnice. Normativi za plavanje, smučanje, za šport, šolo v naravi. Zakaj je šport v šoli ločen po spolu (ker so specifike razvoja po spolu različne, lažje delo)? Ali je lahko v skupini pri športu 22 dečkov? Da, nevem točno zakaj, je rekla naj si pogledam 20+2.

Gospa je prijazna, zahteva pa zelo natančne odgovore. Npr. pri svetu staršev sem rekla, da daje mnenje o nadstandardnih programih, pa me je popravila da ne, da dajejo soglasje. Da to ni isto :)
 
1. Kdo ustanavlja osnovne šole? Pogoji za ustanavljanje OŠ. Akt o ustanovitvi.
2. Šolski koledar - kaj vse določa?
3. NPZ.

Prijazna gospa, se ne spušča preveč v podrobnosti. Postavlja veliko podvprašanj.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Zaklenjeno
Datum izpita: 7. jun 2023 Ura izpita: 15.00 Področje v šolstvu: osnovna šola Strokovni...
Odgovori
0
Ogledi
468
  • Zaklenjeno
Datum izpita: 7. jun 2023 Ura izpita: 15.15 Področje v šolstvu: osnovna šola Strokovni...
Odgovori
0
Ogledi
427
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
0
Ogledi
587
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
1
Ogledi
1.284
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
0
Ogledi
1.408
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
1
Ogledi
1.025

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu