KRAŠOVEC - izpraševalec (ustava, izpitna vprašanja)

Zelo prijazen gospod, te vodi s podvprašanji in ne vrta vate.

1. Državni zbor
2. KOP - Pravica otrok do počitka ... (Kako to pravico uresničujemo v šoli?)
3. Svet evropske unije
 

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Prijazen in hiter izpraševalec.

- DZ in poslanci (koliko jih je, kako so izvoljeni)
- Evropska komisija (ali imamo komisarja, koliko jih je, kaj so njihove pristojnosti, ...)
- KOP - pravica do zasebnosti, kako jo uresničujemo v šoli.
 
1. Predsednik države- njegova funkcija in pristojnosti
2. Evropski svet, sestava in pristojnosti
3. Konvencija o otrokovih pravicah, kaj pravi pravica do osebne identitete.
 
Državni zbor, funkcije.
Kaj je glavno vodilo v konveciji o o.p.? Kako bi ga upoštevali v vasem poklicu?
Svet EU.
 
1. Simboli Slovenije in Evropske unije (vprašal je tudi, ali bi veljalo, če bi visela slovenska zastava brez grba in zakaj)
2. Evropski svet (tukaj mi je čisto padlo iz glave, da ga sestavljajo voditelji držav oz. vlad držav članic, spomnila pa sem se, da je v njem predsednik Evropskega sveta in predsednik Evropske komisije - ampak je hotel še tretjo stvar vedeti in k sreči sem se kar hitro spomnila, da so v njem še voditelji držav:))
3. Kaj je glavno načelo Konvencije o otrokovih pravicah in kako ga upoštevam v šoli pri svojem poklicu
 
  1. predsednik države (vse), kdaj lahko prevzame zakonodajno oblast?
  2. evropske institucije in eno za opisat. koga zastopa svet eu?
  3. človekove pravice- pravica otrokove zasebnosti- kako jo izvršim v vrtcu?
 
Zelo tople narave ter prijeten gospod.

1. Kaksne veje oblasti imamo v Sloveniji? (Pri tem sem vse nastela ter pricela z opisovanjem, vendar me je ustavil in nadaljeval na novo vprasanje).
2. Otrokove pravice - pravica do pocitka, razvedrila in igre. Kako to upostevam v soli (odmori 5min ter za kosilo, interesne dejavnosti, pocitnice.. kaj pa v OPB?)
3. Nastej evropske insitucije ter si eno izberi in opisi. Ker sem izbrala svet Evropske unije, je ob koncu vprasal koga predstavlja svet Evropske unije?

Podobno kot so omenili ostali, ko vidi, da znas nadaljuje z naslednjim vprasanjem. Vso sreco ostalim 🍀
 
Prijazen, pomaga, išče znanje (jaz sem popolnoma zamrznila pri prvem vprašanju, ampak na koncu me je pripeljal do pravega odgovora :)
1. Ali lahko človekove pravice omejimo?
2. Kaj piše v KOP o pravici do izobraževanja? (tukaj je še vprašal, ali bi lahko šola trajala 3 leta - lahko, ker Slovenija kot država sama odloča koliko časa traja osnovnošolsko izobraževanje)
3. Svet EU
 
1. Predsednik republike (tudi kako ga izvolimo)
2. Konvencija o otrokovih pravicah in pravica učencev do zasebnosti
3. Evropski svet
 
Smer: razredni pouk
Gospod Krašovec je izredno prijazen gospod, ne komplicira.
1. Simboli Slovenije (zastava, grb, himna) in simboli Evropske unije (zastava, himna, geslo, valuta) - je lahko slovenska zastava brez grba? LAHKO!!!
2. Evropska komisija (sestava in pristojnosti).
3. Konvencija o otrokovih pravicah (počitek, igra, umetnost, kultura) - 5-minutni odmori, 20 - 30 minutni odmori vsaj 1x dnevno, podaljšano bivanje, počitnice.
 
Smer: učiteljica slovenščine
Gospod je zelo prijazen, če kaj ne poveš, doda, če vidi, da znaš, te prekine.
1. Načelo delitve oblasti. Zakaj smo ga uvedli? Da je oblast razporejena in nima en človek/institucija celotne oblasti.
2. Kako v šoli uresničujemo pravico do zdravja? Sodelovanje z zdravstvenimi zavodi (sistematski pregledi, cepljenje, on je dodal, da tudi s tem, da imamo v šoli vsaj en topel obrok hrane dnevno).
3. Svet EU.
 
Svetovalna delavka v OŠ

1. Načelo enakopravnosti (pomembno, da imamo znotraj posamezne skupine (npr. ženske, moški) vsi enake pravice, je relativna in ne absolutna enakopravnost).
2. KOP - katero je najvišje načelo in kako bi ti upoštevala pri svojem delu?
3. Evropski svet
 
Predmetni učitelj matematike:
- vlada
- evropski parlament (vpr. me je če vem kaj je to deficit),
- otrokova pravica do izobraževanja - bi lahko imeli v slo 4-letno OŠ? = Ja, ampak bi to morali urediti z zakonodajo.
 
mag. Darko Krašovec:
- svet evropske unije (kdo sestavlja svet EU; na podlagi česa se odloči kdo izmed ministrov določene države članice EU bo prisostvoval v svetu EU; koga zastopa svet EU)

- Človekove pravice - ali so kdaj omejene? (Da, vojno, izredno stanje, s pravicami drugih). Kaj pa svoboda gibanja? Npr. ko ti policija vzame 48 ur svobode s čim je to omejeno? (z zakonom). Ali katerih človekovih pravic ne moremo omejiti niti v izrednem stanju? (da). Katere pravice so to?

- Otrokove pravice: Kaj je glavno vodilo in kako ga ti v svojem delu upostevas.
 
Krašovec:
  • državni svet (naloge sestava),
  • konvencija o otrokovih prvicah (namen, kako jo v praksi lahko uporabiš),
  • "Kaj je to demokratični deficit?" (Evropski parlament je bilo naslednje vprašanje in potem je razložil kaj je ta deficit).

Zelo prijeten izpraševalec, praktik.
 
Načelo enakopravnosti ( ženske gredo lahko prej v "penzijo", če rodijo otroke) razloži zakaj je to vseeno enakopravno oz. neenakopravno do moških.
Glavno načelo konvencije o otrokovih pravicah- otrokova korist. Razloži- poveži s primerom npr. če se ti je kdaj zgodilo, da nisi znala pravilno ukrepati v situaciji glede otroka, kaj si storila?

Demokratični deficit- razloži. Navezal je na europski parlament- kdo voli predstavnike, ali EP odloča sam?
 
- kako je razdeljena oblast v SLO
- katere so otrokove pravice v vrtcu
- organi EU nastej/enega opiši

super spraševalec!
srečno
 
- kdaj oziroma na kakšen način lahko pade vlada
- kakšne pravice imamo EU državljani, kaj je razlika zdaj in preden smo bili v EU
- kaj je temeljno vodilo KOP, kdaj bi to uporabila v praksi

Zelo prijazen, išče znanje in res ne komplicira, če vidi, da vsaj približno znaš.
 
Včeraj sem imela strokovni izpit in ga uspešno opravila! Nekajkrat se mi je zataknilo, še posebej pri njemu, ampak zelo pomaga in išče znanje. Kot je že zgoraj Anita napisala - če vidi, da vsaj približno znaš, ne komplicira. Super gospod.

1. Državni svet - pomembno je omeniti njihovo pristojnost v obliki veta
2. Svet EU
3. KOP - zdravstvo - kako to uresničujemo v šoli? Rekla sem, da z zdravstvenimi sistematskimi pregledi in enim toplim obrokom na dan. Potrdil je, a rekel, da je še ena stvar ... nisem vedela ... vprašal me je, kaj naredim, ko pride bolan učenec v šolo. Odgovorila sem, da pokličem starše, da ga pridejo iskat, kar je potrdil in še nekaj sam dodal - verjetno nekaj v tem smislu, da skrbimo za to, da so zdravi učenci na šoli.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Priljubljena vsebina

Nazaj
Na vrhu