V najtežjih dneh sem tudi jaz iskala predvsem informacije, koliko časa je potrebnega, da vse to pride v glavo. Seveda je za vsakega drugače, ampak opisujem moj potek učenja:
Pošto z datumom sem dobila 1. 6. in takrat sem začela s prebiranjem snovi. To je bilo ugotavljanje, kaj vse ta izpit sploh obsega. Takrat sem tudi ugotovila, da mi kar nekaj literature še manjka, zato sem se v tem tednu ukvarjala predvsem s tiskanjem dodatne literature.
Ta faza je trajala do 8. 6., na ta dan celo zapiskov nisem niti pogledala zaradi neodložljivih obveznosti.
Intenzivno učenje sem začela z vikendom (9. in 10. 6.) in sem se učila od jutra do večera. To pri meni pomeni dobesedno od jutra do večera, pavze si vzamem samo za obrok, pa še to ga pojem v 10. minutah. Te "pavze" sem izkoristila za ogled poročil aktualnega političnega dogajanja v Sloveniji in EU (smola, da je bil pred kratkim referendum o drugem tiru, nato parlamentarne volitve in govor o tožbi Hrvaške zaradi arbitraže na Evropskem sodišču - na koncu aktualnih dogodkov nisem bila vprašana).
11. in 12. sem se zaradi obveznosti uspela učiti samo par ur zvečer, tako da že ni bilo več produktivnega učenja.
S 13. sem začela študijski dopust (hvala gospa ravnateljica!!!) in se od 13. do 19. zvečer učila vsak dan od jutra do večera. Od teh dni (vključno z vikendom prej) sem največ odnesla, vse ostalo pa je bilo bolj kot ne nek pregled snovi.
Izpit sem imela 20. 6. in verjemite, da se na ta dan nisem uspela nič naučiti, še ponoviti bolj težko.
V devetih celih dnevih sem se uspela naučiti za uspešno opravljen izpit, ampak v ta čas (se vsaj zame) ne sme upoštevati še urejanje zapiskov. To je čas učenja, ne zbiranja gradiva. Delala sem z razumevanjem, povezovala z logiko in izkušnjami. Verjamem, da je na izpitu vplivala tudi sreča, ker sem imela res super komisijo (ustava: Fele, zakonodaja: Bonelli, slovenščina: Ambrož), ki je bila dobre volje in predvsem človeška. Nisem vsega znala v nulo, ampak sem se pri podrobnejših stvareh malo zapletala in zamešala (pri stvareh, ki sem jih doma obvladala, ampak tam živci kar delajo!). Kljub temu sem jim dokazala, da sem se učila in mislim, da jim je bilo to kar pomembno. Vztrajam pa pri trditvi, da sem imela srečo s komisijo! Morda pri kakšni drugi komisiji to znanje ne bi bilo dovolj.
Pošto z datumom sem dobila 1. 6. in takrat sem začela s prebiranjem snovi. To je bilo ugotavljanje, kaj vse ta izpit sploh obsega. Takrat sem tudi ugotovila, da mi kar nekaj literature še manjka, zato sem se v tem tednu ukvarjala predvsem s tiskanjem dodatne literature.
Ta faza je trajala do 8. 6., na ta dan celo zapiskov nisem niti pogledala zaradi neodložljivih obveznosti.
Intenzivno učenje sem začela z vikendom (9. in 10. 6.) in sem se učila od jutra do večera. To pri meni pomeni dobesedno od jutra do večera, pavze si vzamem samo za obrok, pa še to ga pojem v 10. minutah. Te "pavze" sem izkoristila za ogled poročil aktualnega političnega dogajanja v Sloveniji in EU (smola, da je bil pred kratkim referendum o drugem tiru, nato parlamentarne volitve in govor o tožbi Hrvaške zaradi arbitraže na Evropskem sodišču - na koncu aktualnih dogodkov nisem bila vprašana).
11. in 12. sem se zaradi obveznosti uspela učiti samo par ur zvečer, tako da že ni bilo več produktivnega učenja.
S 13. sem začela študijski dopust (hvala gospa ravnateljica!!!) in se od 13. do 19. zvečer učila vsak dan od jutra do večera. Od teh dni (vključno z vikendom prej) sem največ odnesla, vse ostalo pa je bilo bolj kot ne nek pregled snovi.
Izpit sem imela 20. 6. in verjemite, da se na ta dan nisem uspela nič naučiti, še ponoviti bolj težko.
V devetih celih dnevih sem se uspela naučiti za uspešno opravljen izpit, ampak v ta čas (se vsaj zame) ne sme upoštevati še urejanje zapiskov. To je čas učenja, ne zbiranja gradiva. Delala sem z razumevanjem, povezovala z logiko in izkušnjami. Verjamem, da je na izpitu vplivala tudi sreča, ker sem imela res super komisijo (ustava: Fele, zakonodaja: Bonelli, slovenščina: Ambrož), ki je bila dobre volje in predvsem človeška. Nisem vsega znala v nulo, ampak sem se pri podrobnejših stvareh malo zapletala in zamešala (pri stvareh, ki sem jih doma obvladala, ampak tam živci kar delajo!). Kljub temu sem jim dokazala, da sem se učila in mislim, da jim je bilo to kar pomembno. Vztrajam pa pri trditvi, da sem imela srečo s komisijo! Morda pri kakšni drugi komisiji to znanje ne bi bilo dovolj.