- Pridružen
- 27. jan 2015
- Prispevki
- 220
- Naziv
- profesor matematike in računalništva
- Zavod
- /
- Področje
- Osnovna šola
Lepo pozdravljeni,
sicer se je to zgodilo nekaj let nazaj, ko sem hodil še v gimnazijo, ampak vseeno ...
Šlo se je za eno sošolko pri kemiji, za popravljanje kontrolne naloge. Pač, ona je v "prvem roku" pisala negativno in je zaradi tega morala popravljati. Na popravnem testu je pisala tudi negativno (47%). Takrat so bili še NMS-ji. Vendar pozneje, preden je ona šla popravljat ta NMS, je šla na inštrukcije, in inštruktorica je ugotovila, da je naloga, ki je bila označena z 0 točkami, v bistvu rešila prav, in bi morala dobit še 1,5 t. Če bi pa na tem popravljalnem testu dobila še 1,5 t, bi pisala ravno 51% in bi v bistvu prvo kontrolno nalogo popravila. Potem je bil razplet takšen: sošolka je pisala test za NMS precej bolje (61%), tako da se ji je na koncu ob zaključevanju ocen upošteval ta test - 61%. Profesorica se ji je iz srca opravičila, je pa šla "na roke" in upoštevala boljši test - meni izredno pravična odločitev Tudi sam sistem profesorice pri zaključevanju ocen se mi je zdel smiseln:
- upoštevala je odstotke, doseženih na kontrolnih nalogah
- upoštevala je povprečje vseh ocen
Zdaj, kar me po teh letih zanima je, ali se tudi vam učiteljem zgodil kakšen tak pripetljaj? V bistvu ta sošolka ne bi imela NMS-ja, če bi ji profesorica takoj upoštevala tisto sporno nalogo. Vendar pa, vsi smo zmotljivi ... Kaj vi pravite o tem, @Mladi učitelj ?
sicer se je to zgodilo nekaj let nazaj, ko sem hodil še v gimnazijo, ampak vseeno ...
Šlo se je za eno sošolko pri kemiji, za popravljanje kontrolne naloge. Pač, ona je v "prvem roku" pisala negativno in je zaradi tega morala popravljati. Na popravnem testu je pisala tudi negativno (47%). Takrat so bili še NMS-ji. Vendar pozneje, preden je ona šla popravljat ta NMS, je šla na inštrukcije, in inštruktorica je ugotovila, da je naloga, ki je bila označena z 0 točkami, v bistvu rešila prav, in bi morala dobit še 1,5 t. Če bi pa na tem popravljalnem testu dobila še 1,5 t, bi pisala ravno 51% in bi v bistvu prvo kontrolno nalogo popravila. Potem je bil razplet takšen: sošolka je pisala test za NMS precej bolje (61%), tako da se ji je na koncu ob zaključevanju ocen upošteval ta test - 61%. Profesorica se ji je iz srca opravičila, je pa šla "na roke" in upoštevala boljši test - meni izredno pravična odločitev Tudi sam sistem profesorice pri zaključevanju ocen se mi je zdel smiseln:
- upoštevala je odstotke, doseženih na kontrolnih nalogah
- upoštevala je povprečje vseh ocen
Zdaj, kar me po teh letih zanima je, ali se tudi vam učiteljem zgodil kakšen tak pripetljaj? V bistvu ta sošolka ne bi imela NMS-ja, če bi ji profesorica takoj upoštevala tisto sporno nalogo. Vendar pa, vsi smo zmotljivi ... Kaj vi pravite o tem, @Mladi učitelj ?