Eurydice Slovenija KEKS - Razvoj enovitega modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti v VIZ

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija KEKS - Razvoj enovitega modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti v VIZ

Na Brdu pri Kranju v sredo in četrtek, 18. in 19. novembra 2015, poteka nacionalna konferenca KEKS (Krepitev in evalvacija kakovosti v sistemu vzgoje in izobraževanja, ki jo skupaj organizirajo Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo, Center RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja (CMEPIUS) ter Pedagoški inštitut.

Zagotavljanje kakovostne vzgoje in izobraževanja je eden od temeljnih ciljev slovenskega vzgojno-izobraževalnega (VIZ) sistema. Vprašanje kakovosti je eno od križišč, na katerem se srečujejo interesi javnosti, politike, staršev, šol, vrtcev, ravnateljev, učiteljev in drugih strokovnih delavcev in raziskovalcev s področja izobraževanja ter učencev. Zato je konferenca KEKS namenjena vsem deležnikom, ki so kakorkoli vpeti v ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti.

Element večine razumevanj kakovosti so učni dosežki učencev, ki so postavljeni v središče pozornosti vseh vpletenih. Za doseganje kakovosti pa so ključnega pomena tudi klima v vrtcu in šoli in pogoji, ki omogočajo ne le otrokovo učenje, temveč tudi učenje in razvoj zaposlenih. Tega pa ni mogoče zagotoviti brez vodenja, ki usmerja in spodbuja ter zagotavlja pogoje za razvoj šolske kulture in klime, naklonjene podpiranju kakovosti, ter vzpostavlja poti sodelovanja med vsemi deležniki ali kot je v uvodnem delu konference izpostavila ministrica za izobraževanje, znanost in šport, dr. Maja Makovec Brenčič, da je razvoj kadrov baza razvoja sistema.

Ministrica za izobraževanje, znanost in šport, dr. Maja Makovec Brenčič, ki je konferenco danes tudi otvorila, je predstavila zasnovo nacionalnega okvira za ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti. Orisala je pomen kakovosti za družbo znanja, dejavnike, ki potencirajo potrebo po ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti na področju vzgoje in izobraževanja ter poudarila izhodišča za nacionalni okvir. Ministrica je dejala, da elementi evalvacije že obstajajo in da je potrebno vzpostaviti enovit sistem, saj je temeljni namen osnutka modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti doseganje, ohranjanje in razvoj kakovosti ter vzpostavitev enotnejšega sistema kakovosti tako na ravni vzgojno-izobraževalnih organizacij kot tudi na ravni izobraževalnega sistema. Osnutek modela bo vzpostavljen, dopolnjen in preizkušen preko projekta, sofinanciranega s strani Evropskega socialnega sklada.



Vir>> Novica MIZŠ



- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Na spletišču Ministrstva za zdravje je v rubriki Javne objave z dne 8. 3. 2024 objavljen Javni...
Odgovori
0
Ogledi
49
  • Članek
Na Univerzi v Mariboru so aktivno pristopili k razvoju krajših izobraževanj za podelitev...
Odgovori
0
Ogledi
68
  • Članek
Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje se je na vedno večje izzive v zvezi s telesno...
Odgovori
0
Ogledi
180
  • Članek
Na predlog Organizacije Združenih narodov za izobraževanje, znanost in kulturo (angleško United...
Odgovori
0
Ogledi
170
  • Članek
Na Ministrstvu za kulturo so 29. 9. 2023 v rubriki javne objave in v Uradnem listu z dne 29. 9...
Odgovori
0
Ogledi
478
  • Članek
V okviru Kulturnega bazarja v regiji bo v sredo, 11. oktobra, v Gledališču Koper potekal...
Odgovori
0
Ogledi
387
  • Članek
Namen projekta strateškega partnerstva Erasmus+ je bila sprememba obstoječega stanja na področju...
Odgovori
0
Ogledi
519

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu