Na spletišču OECDLibrary je 9. 3. 2016 objavljeno poročilo Education Indicators in Focus št. 39: The internationalisation of doctoral and master's studies (en).
V državah OECD je eden od desetih študentov druge stopnje ali enakovredne visokošolske stopnje mednarodni študent, na tretji stopnji oziroma v doktorskem študijskem programu je mednarodni kandidat eden od štirih. Skoraj 60 odstotkov mednarodnih doktorskih kandidatov v državah OECD se je odločilo za študijsko področje naravoslovja, tehniških ved ali kmetijstva. V Združenih državah Amerike gostijo 38 odstotkov mednarodnih študentov, vpisanih v študijski program tretje stopnje oziroma doktorski študijski program v državah OECD. V Luxembourgu in Švici gostijo največ mednarodnih študentov, ki predstavljajo več kot petdesetodstotni delež vseh doktorskih kandidatov v teh dveh državah. Mednarodni magistrski in doktorski kandidati se pogosteje odločajo za študij v državah, v katerih namenjajo več sredstev za raziskave in razvoj terciarnim izobraževalnim institucijam. Med vsemi mednarodnimi študenti druge ali tretje visokošolske stopnje je največ (53 odstotkov) azijskih študentov in 23 odstotkov kitajskih študentov.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
V državah OECD je eden od desetih študentov druge stopnje ali enakovredne visokošolske stopnje mednarodni študent, na tretji stopnji oziroma v doktorskem študijskem programu je mednarodni kandidat eden od štirih. Skoraj 60 odstotkov mednarodnih doktorskih kandidatov v državah OECD se je odločilo za študijsko področje naravoslovja, tehniških ved ali kmetijstva. V Združenih državah Amerike gostijo 38 odstotkov mednarodnih študentov, vpisanih v študijski program tretje stopnje oziroma doktorski študijski program v državah OECD. V Luxembourgu in Švici gostijo največ mednarodnih študentov, ki predstavljajo več kot petdesetodstotni delež vseh doktorskih kandidatov v teh dveh državah. Mednarodni magistrski in doktorski kandidati se pogosteje odločajo za študij v državah, v katerih namenjajo več sredstev za raziskave in razvoj terciarnim izobraževalnim institucijam. Med vsemi mednarodnimi študenti druge ali tretje visokošolske stopnje je največ (53 odstotkov) azijskih študentov in 23 odstotkov kitajskih študentov.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si