Šole morajo otrokom ponuditi priložnost, da odkrijejo, v čem so dobri, in jim potem pomagati, da napredujejo.
Dr. Margaret Sutherland z Univerze v Glasgowu se raziskovalno ukvarja z inkluzivno pedagogiko. Še posebej jo zanima, kako sedanja osredotočenost mednarodne skupnosti na zgodnje izobraževanje vpliva na razvoj sposobnosti; tudi pri nadarjenih otrocih. Šole so ključne pri zagotavljanju priložnosti otrokom, da odkrijejo, kakšne talente imajo. Kako naj nekdo ugotovi, da je nadarjen pianist, če ga nihče ne posadi za klavir?
Več na izvorni strani http://www.delo.si/sobotna/kaj-naj-...-stol-nauciti-se-mora-da-se-hitro-skloni.html
- - -
Piše: Sonja Merljak | Vir: delo.si
Dr. Margaret Sutherland z Univerze v Glasgowu se raziskovalno ukvarja z inkluzivno pedagogiko. Še posebej jo zanima, kako sedanja osredotočenost mednarodne skupnosti na zgodnje izobraževanje vpliva na razvoj sposobnosti; tudi pri nadarjenih otrocih. Šole so ključne pri zagotavljanju priložnosti otrokom, da odkrijejo, kakšne talente imajo. Kako naj nekdo ugotovi, da je nadarjen pianist, če ga nihče ne posadi za klavir?
Več na izvorni strani http://www.delo.si/sobotna/kaj-naj-...-stol-nauciti-se-mora-da-se-hitro-skloni.html
- - -
Piše: Sonja Merljak | Vir: delo.si