To naj bi pomenilo, da v času trajanja projekta izobraziš in usposobiš najmanj 218 različnih strokovnih delavce v VIZ (učitelji, psihologi, ...). Se pravi sodelavce in še učitelje ter strokovni kader s kakšne druge šole s katero greste v partnerstvo pri projektu, ker verjetno na šoli nimate toliko zaposlenih. Sodelujoči na teh izobraževanjih se ne smejo podvajati, torej če je nekdo sodeloval na izobraževanju l. 2018, ne more ponovno sodelovati l. 2020.
Povem še to. Včeraj sem bila na sestanku z ravnateljema dveh različnih OŠ, eden od njiju je že sodeloval na projektu v prejšnjih letih. Oba sta zelo skeptična in eden se je že zagotovo odločil, da šola ne bo sodelovala. Težava je v tem, ker je enostavno nemogoče zagotoviti samo izvedbo aktivnosti, zahteve pa so izredno visoke in sankcije za kršenje razpisa resne. Program dela je še najlažji del pri celotnem projektu. Težji del je zagotoviti učence, ki bodo sodelovali, zlasti je to težko pri šolah, kjer prevladujejo vozači. Druga težava je teh 218 strokovnih delavcev, ki se ne smejo v letih ponavljati. Na manjši šoli, kjer je zaposlenih 80 oseb je to zelo težko izpeljat, tudi če imaš v partnerstvu večjo šolo z več kadra.
Zaplesti se zna tudi s sodelavci, ki bi jih morda potrebovali na projektu, ker so sredstva namenjena multiplikatorju in šola iz tega fonda ne more plačati drugemu učitelju. Prav tako ni možno dopolnjevanje ur, dodelava, doprinos, ... Skratka, šlo bi bolj za dobro voljo posameznika.
In zadnje, veliko parametrov ni določenih z razpisom. Nikjer ne piše število ur in koliko traja ura, ali je multiplikator izenačen z učiteljem morda, ni navedenih kvot koliko učencev mora sodelovati ...itd.