- Pridružen
- 18. sep 2016
- Prispevki
- 2
- Področje
- Osnovna šola
- Poklicne in strokovne šole
- Gimnazija
Projekt skoraj ni izvedljiv v dopoldanskem času ker načelo dvojnega financiranja onemogoča marsikaj. sSistematizacija v šolah je narejena na število učencev in učenci ki odhajajo iz že zastavljenega programa šole v POŠ to rušijo. Jasno pa so na sestanku povedali da je organizacija dela na šoli stvar ravnateljev. V preteklih letih so bile v okviru programa kontrole na kraju izvajanja in takrat morajo stvari štimati: čas izvajanja dejavnosti in vključeni učenci. Šest ur na teden je prekleto veliko pa še en san jih izvaja. Prej nas je bilo na projektu več in smo lahko ure izvajali vzporedno, ko si izvedel prijavljeno število ur, si dejavnost zaključil.No, če je tako kot pravi @Asanja, potem je to vsekakor malo bolje, kakor sem jih jaz razumela na informativnem sestanku.
@Nachi, to so dodatna neformalna izobraževanja in ni potrebe po tem, da se odvijajo v dopoldanskem času oz. v času pouku. Menim, da je ta projekt zelo težko izvesti v dopoldanskem času, je pa vsekakor vse odvisno kako ga sestaviš. Če imaš morda kakšen predlog kako to izvesti, bi te prosila, da ga deliš.
Bi pa zelo lepo prosila, če lahko malo več o samem delu, povedo tisti, ki so s tem že imeli izkušnje. Kdaj so potekale dejavnosti? Kakšne dejavnosti ste izvajali? Ali ste se povezali z objekti, društvi, institucijami... v vašem okolju? ...
Lp
Da en sam zdaj to izvaja in šele po rednem pouku, pomeni da so učenci tam do šestih, sedmih zvečer.Zato se ravnatelji ne odločajo za razpise. Ker, zlasti na manjših šolah,ki bi jim take dejavnosti prinesle največ,je izvedba takega programa po vseh pravilih nemogoča.Ne vem če tega v navedbi alineje o zagotavljanju enakih možnostih niso predvideli.Vsi ki smo že izvajali program vemo da ena oseba vse skupaj zelo težko izvede tudi če dela sobote in nedelje in vse počitniške dni-dni ko je prav da imajo tudi otroci počitnice.