Skupina akademikov na Inštitutu za izobraževalno tehnologijo na Odprti univerzi je v sodelovanju z raziskovalci iz laboratorija za učne znanosti na Nacionalnem inštitutu za izobraževanje v Singapurju pripravila poročilo z naslovom Inovativna pedagogika 2016 : Raziskovanje novih oblik poučevanja, učenja in ocenjevanja, za usmerjanje vzgojiteljev in oblikovalcev politik (Innovating Pedagogy 2016 : Exploring new forms of teaching, learning and assessment, to guide educators and policy makers).
To peto poročilo, ki je izšlo v zbirki Innovation Report predlaga deset inovacij, ki so se že razširile, vendar še niso imele velikega vpliva na izobraževanje:
Poročila o inovativni pedagogiki so namenjena učiteljem, oblikovalcem politik, akademikom in vsem, ki se zanimajo za to, kako se lahko izobraževanje spremeni v naslednjih desetih letih.
Vir: ACS, 14. 7. 2017
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
To peto poročilo, ki je izšlo v zbirki Innovation Report predlaga deset inovacij, ki so se že razširile, vendar še niso imele velikega vpliva na izobraževanje:
- učenje prek socialnih medijev (learning through social media),
- produktivna napaka (productive failure),
- učenje z razlago drugim (teachback),
- načrtovanje razmišljanja (design thinking),
- učenje, ki ga omogoča dostop do dragocenih virov znanja in mnenj množice (learning from the crowd),
- učenje z uporabo video iger (learning through video games),
- formativna analitika (formative analytics),
- učenje za prihodnost (learning for the future),
- fleksibilno in tekoče gibanje med jeziki (translanguaging),
- veriženja blokov za učenje (blockchain for learning).
Poročila o inovativni pedagogiki so namenjena učiteljem, oblikovalcem politik, akademikom in vsem, ki se zanimajo za to, kako se lahko izobraževanje spremeni v naslednjih desetih letih.
Vir: ACS, 14. 7. 2017
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si