V ljubljanski knjigarni Konzorcij je potekal Teden Filozofske fakultete. 2. oktobra so ddr. Barica Marentič Požarnik, dr. Marjeta Šarić in dr. Barbara Šteh predstavile učbenik Izkustveno učenje.
Pogovor je vodila dr. Cirila Peklaj. Izpostavila je, da ima dobro zasnovano izkustveno učenje moč spreminjanja posameznika in družbe. Izkušnje so namreč najboljše učiteljice, če smo se pripravljeni učiti iz njih in imamo ob tem ustrezno podporo. Učbenik je namenjen vsem, ki želijo svojim učencem omogočiti celovite učne izkušnje in osebno pomembno učenje na vseh nivojih izobraževanja, v formalnih in neformalnih učnih okoljih. Namenjen je študentom pedagoških, andragoških in drugih sorodnih smeri ter vsem tistim, ki že delujejo v praksi na področju vzgoje in izobraževanja: učiteljem, vzgojiteljem, visokošolskim učiteljem in učiteljem učiteljev, svetovalnim delavcem, mladinskim delavcem ter drugim strokovnjakom, ki vodijo izkustveno zasnovane oblike dela.
V pogovoru so avtorice nanizale svoje izkušnje z uveljavljanjem izkustvenega učenja na vseh ravneh izobraževanja.
Udeleženci so slišali tudi zanimive podrobnosti o preprekah, ki so jih avtorice doživljale pri uveljavljanju izkustvenega učenja.
Nasmejali so se ob anekdoti, da je David Kolb dejal, da je manj profesor in bolj hišnik, ki prestavlja mize in stole, da bi bili študenti deležni izkustvenega pouka. Dodali pa so tudi misel Cvete Razdevšek Pučko o togosti slovenskega poučevanja, ki ga vodi “prišraufana” pedagogika.
Spomin na pedagoško delavnico pred 21 leti.
Film na Arnes Video
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Pogovor je vodila dr. Cirila Peklaj. Izpostavila je, da ima dobro zasnovano izkustveno učenje moč spreminjanja posameznika in družbe. Izkušnje so namreč najboljše učiteljice, če smo se pripravljeni učiti iz njih in imamo ob tem ustrezno podporo. Učbenik je namenjen vsem, ki želijo svojim učencem omogočiti celovite učne izkušnje in osebno pomembno učenje na vseh nivojih izobraževanja, v formalnih in neformalnih učnih okoljih. Namenjen je študentom pedagoških, andragoških in drugih sorodnih smeri ter vsem tistim, ki že delujejo v praksi na področju vzgoje in izobraževanja: učiteljem, vzgojiteljem, visokošolskim učiteljem in učiteljem učiteljev, svetovalnim delavcem, mladinskim delavcem ter drugim strokovnjakom, ki vodijo izkustveno zasnovane oblike dela.
V pogovoru so avtorice nanizale svoje izkušnje z uveljavljanjem izkustvenega učenja na vseh ravneh izobraževanja.
Udeleženci so slišali tudi zanimive podrobnosti o preprekah, ki so jih avtorice doživljale pri uveljavljanju izkustvenega učenja.
Nasmejali so se ob anekdoti, da je David Kolb dejal, da je manj profesor in bolj hišnik, ki prestavlja mize in stole, da bi bili študenti deležni izkustvenega pouka. Dodali pa so tudi misel Cvete Razdevšek Pučko o togosti slovenskega poučevanja, ki ga vodi “prišraufana” pedagogika.
Spomin na pedagoško delavnico pred 21 leti.
Film na Arnes Video
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.