V Osnovni šoli Dobje so konec aprila že drugo leto zapored pripravili Inovativen Microsoftov dan. Kot prva Microsoftova osnovna šola v Sloveniji so pokazali nekaj iz svojih bogatih izkušenj in dali marsikomu idejo za nadaljnje delo.
Gotovo je pomenljivo, da so uvodni predavatelji, Suzana Plemenitaš, ravnateljica OŠ Dobje, Marina Dražetič, vodja razvoja akademskih programov pri Microsoftu in Robert Gajšek, ravnatelj Osnovne šole Hruševec Šentjur postavili na prvo mesto človeka, rabo tehnologije pa opredelili kot smotrno, ne pa nujno in povsod.
V začetnem delu so se v besedi in skladbah prestavili tudi učenke in učenci, ki jih je na šoli le nekaj več kot sto pa so v tej ‘majhnosti’ prav zares veliki, saj dosegajo na državnih tekmovanjih številna zlata, srebrna in bronasta priznanja in so po uspešnosti sploh v špici.
Mateja Todorovski je skozi predavanje (Ne)moč uporabe IKT razmišljala o možnostih uporabe IKT, kjer pove, da kot ključno vprašanje pri rabi IKT že dolgo ni več ali jo je smiselno uporabljati ali ne, temveč le še kako. Raziskovali so predvsem vidik kakovosti, saj nikakor ne mislijo, da lahko tehnologija nadomesti človeške vire. Lahko pa delo temeljito olajša, učni proces obogati oziroma postavi kakovostne temelje za nadaljnji razvoj in kakovostno učenje.
Barbara Hebar in Magda Doberšek sta predstavili, kako poteka delo, ko gredo s tablico na plavalni tečaj. Odgovorno izvajanje tečaja v lastni režiji zahteva skrbno organizacijo in natančno načrtovanje, v katero so vključeni domači učitelji, vzgojiteljice in ravnateljica. Delo z OneNote omogoča preko skupne rabe dokumenta nenehno interakcijo med vsemi vključenimi v proces poučevanja plavanja in prilagajanja na vodo.
Mateja Pintar je skozi predavanje Kuhanje v oblaku predstavila vključenost v projekt Kuhna pato, kjer so raziskovali kulinarično dediščino babic in pripravili tri tradicionalna kosila za učence šole.
Nataša Gobec spregovori na temo V oblak pri zgodnjem poučevanje TJA tudi v vrtcu Glede na to, da imajo v vrtcu na voljo računalnik in interaktivno tablo, se le – tega redno poslužujejo. Orodja Oblaka 365 so uporabili tudi v okviru usvajanja tujega jezika, kjer jim Oblak nudi shrambo materialov v tujem jeziku (fotografij, posnetkov, zgodb in pesmic), ki so na voljo vsem otrokom. Najbolj ponosni so na video pravljico o lačni gosenici, ki so jo ustvarili sami in si jo ravno tako lahko ogledajo od doma.
Po predavanjih so sledile delavnice, med katerimi so se obiskovalci prosto sprehodili.
Mateja Freceje predstavila spletno anketa in obdelavo rezultatov v pol ure pri pouku (Preverjanje in utrjevanje znanja malo drugače), kjer so učenci v Microsoftovi spletni aplikaciji Forms sestavljali preverjanje znanja za svojega sošolca.
Miroslava Minić se je predstavila Programiranje za boljše razmišljanje. Kjer učenci rešujejo problem in sestavljajo delujoč program po navodilih, ki jih poda učiteljica.
Frančiška Hvalc je v delavnici Animirajmo Dobkota v Dobju prikazala del učne enote Animacija pri likovni umetnosti v 9. razredu. Učenci so v okviru medpredmetnega povezovanja na temo Slovenija animirali lik Dobkota, ki so ga sami izdelali, fotografirali po korakih in ga uporabili v filmčku, kjer Dobko predstavlja kulturno dediščino Dobja in okolice (premično in nepremično). Filmček pa so izdelali v Movie Maker-ju.
Marija Blažič pa je z delavnico Povezani (v oblaku?) pri matematiki pokazala, kako orodje Oblak omogoča, da smo povezani in imamo dostop do vseh potrebnih informacij v zvezku OneNote clasroom, kjer nalagamo potrebne informacije, dokumente, naloge, slike videe in nastaja tabelska slika. Učenci delajo v skupinah in nalagajo svoje delo v zvezek, v oblak.
Kako je potekalo delo pa poglejte tudi na nekaj priloženih fotografijah (foto Drago Jovič).
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si
Gotovo je pomenljivo, da so uvodni predavatelji, Suzana Plemenitaš, ravnateljica OŠ Dobje, Marina Dražetič, vodja razvoja akademskih programov pri Microsoftu in Robert Gajšek, ravnatelj Osnovne šole Hruševec Šentjur postavili na prvo mesto človeka, rabo tehnologije pa opredelili kot smotrno, ne pa nujno in povsod.
V začetnem delu so se v besedi in skladbah prestavili tudi učenke in učenci, ki jih je na šoli le nekaj več kot sto pa so v tej ‘majhnosti’ prav zares veliki, saj dosegajo na državnih tekmovanjih številna zlata, srebrna in bronasta priznanja in so po uspešnosti sploh v špici.
Mateja Todorovski je skozi predavanje (Ne)moč uporabe IKT razmišljala o možnostih uporabe IKT, kjer pove, da kot ključno vprašanje pri rabi IKT že dolgo ni več ali jo je smiselno uporabljati ali ne, temveč le še kako. Raziskovali so predvsem vidik kakovosti, saj nikakor ne mislijo, da lahko tehnologija nadomesti človeške vire. Lahko pa delo temeljito olajša, učni proces obogati oziroma postavi kakovostne temelje za nadaljnji razvoj in kakovostno učenje.
Barbara Hebar in Magda Doberšek sta predstavili, kako poteka delo, ko gredo s tablico na plavalni tečaj. Odgovorno izvajanje tečaja v lastni režiji zahteva skrbno organizacijo in natančno načrtovanje, v katero so vključeni domači učitelji, vzgojiteljice in ravnateljica. Delo z OneNote omogoča preko skupne rabe dokumenta nenehno interakcijo med vsemi vključenimi v proces poučevanja plavanja in prilagajanja na vodo.
Mateja Pintar je skozi predavanje Kuhanje v oblaku predstavila vključenost v projekt Kuhna pato, kjer so raziskovali kulinarično dediščino babic in pripravili tri tradicionalna kosila za učence šole.
Nataša Gobec spregovori na temo V oblak pri zgodnjem poučevanje TJA tudi v vrtcu Glede na to, da imajo v vrtcu na voljo računalnik in interaktivno tablo, se le – tega redno poslužujejo. Orodja Oblaka 365 so uporabili tudi v okviru usvajanja tujega jezika, kjer jim Oblak nudi shrambo materialov v tujem jeziku (fotografij, posnetkov, zgodb in pesmic), ki so na voljo vsem otrokom. Najbolj ponosni so na video pravljico o lačni gosenici, ki so jo ustvarili sami in si jo ravno tako lahko ogledajo od doma.
Po predavanjih so sledile delavnice, med katerimi so se obiskovalci prosto sprehodili.
Mateja Freceje predstavila spletno anketa in obdelavo rezultatov v pol ure pri pouku (Preverjanje in utrjevanje znanja malo drugače), kjer so učenci v Microsoftovi spletni aplikaciji Forms sestavljali preverjanje znanja za svojega sošolca.
Miroslava Minić se je predstavila Programiranje za boljše razmišljanje. Kjer učenci rešujejo problem in sestavljajo delujoč program po navodilih, ki jih poda učiteljica.
Frančiška Hvalc je v delavnici Animirajmo Dobkota v Dobju prikazala del učne enote Animacija pri likovni umetnosti v 9. razredu. Učenci so v okviru medpredmetnega povezovanja na temo Slovenija animirali lik Dobkota, ki so ga sami izdelali, fotografirali po korakih in ga uporabili v filmčku, kjer Dobko predstavlja kulturno dediščino Dobja in okolice (premično in nepremično). Filmček pa so izdelali v Movie Maker-ju.
Marija Blažič pa je z delavnico Povezani (v oblaku?) pri matematiki pokazala, kako orodje Oblak omogoča, da smo povezani in imamo dostop do vseh potrebnih informacij v zvezku OneNote clasroom, kjer nalagamo potrebne informacije, dokumente, naloge, slike videe in nastaja tabelska slika. Učenci delajo v skupinah in nalagajo svoje delo v zvezek, v oblak.
Kako je potekalo delo pa poglejte tudi na nekaj priloženih fotografijah (foto Drago Jovič).
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si