Diferenciacija pri pouku slovenščine

Trenutno berete:
Diferenciacija pri pouku slovenščine

Pridružen
18. jun 2013
Prispevki
95
Področje
  1. Osnovna šola
Pozdravljeni! Opravljam pripravništvo na osnovni šoli, ravnateljica mi je dala nalogo, da malo raziščem, katero diferenciacijo (homogene ali heterogene skupine) pri pouku slovenščine uporabljajo druge šole po Sloveniji. Obračam se torej vas, dragi pripravniki in učitelji, če mi lahko malo poveste, katero diferenciacijo uporabljajo na vaši šoli, kako to poteka in kakšni so razlogi, da so se odločili za to diferenciacijo (zanima me predvsem pouk slovenščine). Za kakšnekoli informacije vam bom zelo hvaležna. Lepo vas pozdravljam!
 

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pozdravljeni.

A ste se že podrobno seznanili z obema možnostma (oblikama), ki sta vsaka po svoje kot osnova za izvajanje diferenciacije pri slovenščini (matematiki in angleščini) v zadnjem triletju osnovnih šol? Potrebujete kakšno razalago o tem?
 
Že nekaj časa (od 31. 8. 2012, ko je prenehal veljati Pravilnik o izvajanju diferenciacije) ne govorimo več o homogenih oz. heterogenih učnih skupinah, ampak samo o MANJŠIH UČNIH SKUPINAH pri SLJ, MAT in TJA. Kako se oblikujejo manjše učne skupine, je odločitev strokovnega aktiva, ki jo posreduje vodstvu šole.
Organizacija pouka v 8. in 9. razredu v manjših učnih skupinah je v pristojnosti šole (lahko se odloči, da manjših učnih skupin sploh ne oblikuje).
Želel sem vam sporočiti, da je naloga, ki vam jo je naložila ravnateljica, v skladu z veljavno zakonodajo neprimerna, ker ne boste dobili relevantnih povratnih informacij.
 
Hvala za opozorilo glede pravilnika.
Poznam drugače obe obliki izvajanja diferenciacije, vendar bolj natančno heterogene skupine, ker imamo te tudi na naši šoli. Zanima pa me, zakaj imajo nekatere šole homogene skupine in kaj so bili razlogi za tako odločitev. Hvala za pomoč!
 
Še enkrat, da bo bolj jasno. Heterogenih in homogenih učnih skupin ni več. So manjše učne skupine, v katerih učitelj sam oz. v dogovoru znotraj aktiva opravi individualizacijo in diferenciacijo po strokovni oceni.
 
Hvala, saj to razumem, ampak verjetno se šole še vedno odločajo za t. i. (bivše) homogene in heterogene skupine, seveda v dogovoru z aktivom in šolo.
 
Jaz tega ne razumem. A se diferenciacija pri pouku izvaja ali ne?
Ukvarjam se s pisanjem priprav in enostavne ne vem, če je "diferenciacija" ena izmed postavk na pripravi.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Evropska komisija je skupaj z državami članicami in zainteresiranimi deležniki, ki delujejo v...
Odgovori
0
Ogledi
39
  • Članek
V Službi za digitalizacijo izobraževanja z Ministrstva za vzgojo in izobraževanje smo pripravili...
Odgovori
0
Ogledi
70
Živjo! Prosila bi Vas, če bi se mi kdo, ki je imel za izpraševalca: 1.Slovenščina: Polona...
Odgovori
0
Ogledi
207
  • Članek
Ob informativnih dnevih učitelj in glasbenik Boštjan Čukur svetuje, da je treba preizkusiti...
Odgovori
0
Ogledi
54
  • Članek
V skladu z navodili SI-CERT za koordinirano razkrivanje ranljivosti pri Arnesu objavljajo...
Odgovori
0
Ogledi
163
  • Članek
Digitalne veščine je imelo 87 % prebivalcev: 19 % jih je imelo zelo dobro razvite digitalne...
Odgovori
0
Ogledi
110
  • Članek
V letu 2023 je začel delovati Natov pospeševalnik inovacij (angleško Defence Innovation...
Odgovori
0
Ogledi
172

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu