Diferenciacija pri pouku slovenščine

Trenutno berete:
Diferenciacija pri pouku slovenščine

Prispevki
95
Področje
  1. Osnovna šola
Pozdravljeni! Opravljam pripravništvo na osnovni šoli, ravnateljica mi je dala nalogo, da malo raziščem, katero diferenciacijo (homogene ali heterogene skupine) pri pouku slovenščine uporabljajo druge šole po Sloveniji. Obračam se torej vas, dragi pripravniki in učitelji, če mi lahko malo poveste, katero diferenciacijo uporabljajo na vaši šoli, kako to poteka in kakšni so razlogi, da so se odločili za to diferenciacijo (zanima me predvsem pouk slovenščine). Za kakšnekoli informacije vam bom zelo hvaležna. Lepo vas pozdravljam!
 
Prispevki
115
Naziv
profesorica
Zavod
Gimnazija Kranj
Področje
  1. Gimnazija
Pozdravljeni.

A ste se že podrobno seznanili z obema možnostma (oblikama), ki sta vsaka po svoje kot osnova za izvajanje diferenciacije pri slovenščini (matematiki in angleščini) v zadnjem triletju osnovnih šol? Potrebujete kakšno razalago o tem?
 
Prispevki
4
Že nekaj časa (od 31. 8. 2012, ko je prenehal veljati Pravilnik o izvajanju diferenciacije) ne govorimo več o homogenih oz. heterogenih učnih skupinah, ampak samo o MANJŠIH UČNIH SKUPINAH pri SLJ, MAT in TJA. Kako se oblikujejo manjše učne skupine, je odločitev strokovnega aktiva, ki jo posreduje vodstvu šole.
Organizacija pouka v 8. in 9. razredu v manjših učnih skupinah je v pristojnosti šole (lahko se odloči, da manjših učnih skupin sploh ne oblikuje).
Želel sem vam sporočiti, da je naloga, ki vam jo je naložila ravnateljica, v skladu z veljavno zakonodajo neprimerna, ker ne boste dobili relevantnih povratnih informacij.
 
Prispevki
95
Področje
  1. Osnovna šola
Hvala za opozorilo glede pravilnika.
Poznam drugače obe obliki izvajanja diferenciacije, vendar bolj natančno heterogene skupine, ker imamo te tudi na naši šoli. Zanima pa me, zakaj imajo nekatere šole homogene skupine in kaj so bili razlogi za tako odločitev. Hvala za pomoč!
 
Prispevki
4
Še enkrat, da bo bolj jasno. Heterogenih in homogenih učnih skupin ni več. So manjše učne skupine, v katerih učitelj sam oz. v dogovoru znotraj aktiva opravi individualizacijo in diferenciacijo po strokovni oceni.
 
Prispevki
95
Področje
  1. Osnovna šola
Hvala, saj to razumem, ampak verjetno se šole še vedno odločajo za t. i. (bivše) homogene in heterogene skupine, seveda v dogovoru z aktivom in šolo.
 
Prispevki
122
Področje
  1. Osnovna šola
Jaz tega ne razumem. A se diferenciacija pri pouku izvaja ali ne?
Ukvarjam se s pisanjem priprav in enostavne ne vem, če je "diferenciacija" ena izmed postavk na pripravi.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Na strani Mladinskega sveta Slovenije je objavljeno poročilo o udeležbi slovenskega mladinskega...
Odgovori
0
Ogledi
33
  • Članek
Več ravnateljev je imenovalo premalo članov v šolske izpitne komisije, dijaki se tako lahko...
Odgovori
0
Ogledi
162
  • Članek
Komisija je 30. 6. 2022 objavila praktični priročnik za pomoč ukrajinskim otrokom in mladim pri...
Odgovori
0
Ogledi
84
  • Zaklenjeno
Pozdravljeni. Vem, da je konec šolskega leta in bi zdej vsi sam vrgli noge v luft in sklopli...
Odgovori
0
Ogledi
240
  • Članek
V zadnjih letih smo priča velikemu porastu uporabe naprav z zasloni na vseh področjih življenja...
Odgovori
0
Ogledi
139
  • Članek
Evropsko združenje za izobraževanje odraslih (EAEA), Mednarodni svet za izobraževanje odraslih...
Odgovori
0
Ogledi
91
  • Članek
Državni svet, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport in Društvo katoliških pedagogov...
Odgovori
0
Ogledi
128

Zadnji prispevki

Na vrhu