Izšla je marčevska številka Revije CEPS, ki izhaja na Pedagoški fakulteti UL.
Tematsko številko z naslovom Problem Solving and Problem Posing: From Conceptualisation to Implementation in the Mathematics Classroom sta uredili dr. Tatjana Hodnik in dr. Vida Manfreda Kolar.
Vljudno vabljene in vabljeni k branju.
Vir: Pedagoška fakulteta UL, 25. 3. 2022
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Tematsko številko z naslovom Problem Solving and Problem Posing: From Conceptualisation to Implementation in the Mathematics Classroom sta uredili dr. Tatjana Hodnik in dr. Vida Manfreda Kolar.
Vljudno vabljene in vabljeni k branju.
Vir: Pedagoška fakulteta UL, 25. 3. 2022
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.