Na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani je 11. in 12. aprila 2019 potekalo 2. mednarodno srečanje Erasmus+ projekta Coding4Girls. Na sestanku smo pregledali dosedanje delo na projektu in načrtovali nadaljnje delo.
Prvi del projekta je bil namenjen iskanju partnerskih organizacij, ki bodo sodelovale pri vključevanju novih pristopov, ki jih bomo razvili v projektu, v pouk, ter ugotavljanju stanja na področju izobraževanja računalništva v šolah vseh sodelujočih držav. Ugotovili smo, da se stanje precej razlikuje od države do države. Ponekod je računalništvo obvezen predmet v vseh razredih druge in tretje triade osnovne šole ter v srednjih šolah, v nekaterih pa je, kot v Sloveniji, ponujen skoraj izključno le kot izbirni predmet. Prav tako opažamo tudi precejšnje razlike v izobraževanju učiteljev računalništva, kjer pa smo v Sloveniji med boljšimi. Vsem tem okoliščinam bomo prilagodili koncept poučevanja programiranja, ki ga bomo razvili in preverili v projektu.
V nadaljevanju projekta bomo pripravili aktivnosti za učence, ki se bodo s snovanjem in izdelovanjem iger učili programiranja. Učitelji pa bodo pri poučevanju lahko izbirali med številnimi aktivnostmi, povezanimi z različnimi koncepti, ki jih morajo učenci spoznati pri programiranju.
Več o našem delu si lahko preberete na spletni strani projekta ali na Facebooku.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Prvi del projekta je bil namenjen iskanju partnerskih organizacij, ki bodo sodelovale pri vključevanju novih pristopov, ki jih bomo razvili v projektu, v pouk, ter ugotavljanju stanja na področju izobraževanja računalništva v šolah vseh sodelujočih držav. Ugotovili smo, da se stanje precej razlikuje od države do države. Ponekod je računalništvo obvezen predmet v vseh razredih druge in tretje triade osnovne šole ter v srednjih šolah, v nekaterih pa je, kot v Sloveniji, ponujen skoraj izključno le kot izbirni predmet. Prav tako opažamo tudi precejšnje razlike v izobraževanju učiteljev računalništva, kjer pa smo v Sloveniji med boljšimi. Vsem tem okoliščinam bomo prilagodili koncept poučevanja programiranja, ki ga bomo razvili in preverili v projektu.
V nadaljevanju projekta bomo pripravili aktivnosti za učence, ki se bodo s snovanjem in izdelovanjem iger učili programiranja. Učitelji pa bodo pri poučevanju lahko izbirali med številnimi aktivnostmi, povezanimi z različnimi koncepti, ki jih morajo učenci spoznati pri programiranju.
Več o našem delu si lahko preberete na spletni strani projekta ali na Facebooku.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.